כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מחאה נגד הצעת חוק

למשוך תשומת לב: נכנס לפרלמנט רכוב על סוס

מחוקק בקולומביה הגיע לפרלמנט רכוב על סוס, מטרתו הייתה למשוך תשומת לב ולמחות נגד הצעת חוק שאמורה לאסור קרבות שוורים במדינה הדרום אמריקאית. הגעתו על הסוס לפרלמנט אינה מנוגדת לחוק, זאת לאחר שלאחרונה נתקבל חוק המתיר למחוקקים להביא איתם את חיות המחמד שלהם

למשוך תשומת לב: נכנס לפרלמנט רכוב על סוס
חבר הפרלמנט עולה עם הסוס לפרלמנט צילום: צילום מסך

חבר הפרלמנט הקולומביאני אליריו בראיירה הגיע לבניין בית המחוקקים בבוגוטה כשהוא רכוב על סוס. מטרתו הייתה למשוך תשומת לב ולמחות נגד הצעת חוק שאמורה לאסור קרבות שוורים במדינה הדרום אמריקאית. הגעתו על הסוס לפרלמנט אינה מנוגדת לחוק, זאת לאחר שלאחרונה נתקבל בקולומביה חוק המתיר למחוקקים להביא איתם את חיות המחמד שלהם כדי שגם הם יוכלו להיות נוכחים בעת הליך החקיקה.

אליריו בראיירה הופיע בפרלמנט ביום שלישי האחרון על סוס הלבן שלו. הוא רכב תחילה דרך הבירה בוגוטה, והוביל את הסוס שלו אל אולמות הקונגרס, כדי להצהיר על חשיבותם של סוסים באזור הכפרי של קולומביה. זה הופך את הקונגרס הקולומביאני ל"הראשון בעולם שהוא ידידותי לחיות מחמד", אמר.

חבר הקונגרס נכנס לבית המחוקקים עם הסוס הלבן שלו, מוקף בצוותי חדשות. "אם מותר לחתול או לכלב ולכל החיות האלה להיכנס, למה שחיה כמו זו לא תוכל להיכנס?" הוא שאל. "החיה הזו פחות מסוכנת ועושה פחות נזק מרבים מהחיות האלה. פוליטיקאים שעברו כאן, וחלקם - רק חלקם, לא כולם - שעדיין כאן, פוגעים באנשים יותר. זו חיה חסרת אונים".

"חיית המחמד שלי היא הסוס שלי", סיכם חבר הפרלמנט את המצב. אחד הנושאים שמעסיקים את קולומביה בימים אלה, הוא הצעת החוק שאמורה לאסור קרבות שוורים במדינה. זאת בעקבות אסונות רבים הנגרמים בעקבות כך, כאשר רק לפני מספר חודשים קרס יציע רעוע על כל יושביו במופע שוורים. האירוע התרחש בעיר אל אספינל, בזירת השוורים ג'ילברטו צ'ארי.

נשיא קולומביה, גוסטבו פטרו, כתב: "אני מקווה שכל האנשים שנפגעו מההתמוטטות יחלימו במהרה, זה כבר קרה בעבר. אני מבקש מראשי הערים לא לאשר יותר אירועים נוספים עם מוות של אנשים או בעלי חיים".

קולומביה חבר פרלמנט סוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד