כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
וידוי מפתיע

בכיר הליכוד: מתחרט שעמדתי מאחורי נתניהו בבית המשפט

ח"כ כ"ץ טוען בספרו 'הכוח לעשות' כי הוא מתחרט על כך שעמד מאחורי נתניהו במסיבת העיתונאים בפתח בית המשפט: "מצאתי את עצמי בתוך מסיבת עיתונאים לא מתוכננת" | על ההימנעות בפסילת בל"ד: "אנחנו לא מאמינים לבג"ץ"

בכיר הליכוד: מתחרט שעמדתי מאחורי נתניהו בבית המשפט
סלפי של נתניהו ובכירי הליכוד צילום: שרון רביבו

בספר האוטוביוגרפי שמוציא חבר הכנסת ישראל כ"ץ מ'הליכוד' הוא מביע חרטה על כך שעמד מאחורי בנימין נתניהו באותה מסיבת עיתונאים איקונית מחוץ לאולם בית המשפט המחוזי בירושלים.

"מצאתי את עצמי בתוך מסיבת עיתונאים לא מתוכננת, על כך אני מצטער. הגעתי בסך הכול לגבות אותו, לברך אותו ולאחל לו בהצלחה. לא באתי למסיבת עיתונאים ועוד עם מסכות הקורונה וכל איך שהדבר הזה נראה", אמר כ"ץ בראיון שהעניק בסוף השבוע ל'ערוץ 12'.

כ"ץ התייחס ליחסיו על נתניהו: "היחס שלי לנתניהו הוא יחס מכובד. אנחנו קרובים מאוד. אתמול הוא היה בין הפוליטיקאים היחידים שהוזמנו והגיעו לחתונה של בתי. אני אדם עצמאי, נתניהו הוא ראש הליכוד. הוא המועמד שלנו לראות הממשלה ותמיד כיבדתי את הדבר הזה".

בהתייחסו לביקורת על הליכוד שנמנעו בפסילת בל"ד בוועדת הבחירות אמר כ"ץ: "אנחנו לא מאמינים לבג"ץ, אני באופן חד משמעי חושב שהמפלגות הללו לא צריכים להיות בכנסת", הוסיף חבר הכנסת. "איימן עודה עשה דבר לא פחות חמור מבל"ד. רק מהדבר שאנחנו רוצים למנוע צרכים פוליטיים מעוותים לחלוטין".

ישראל כץ בנימין נתניהו ספר חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד