י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במתכונת מצומצמת

הבולען בנתיבי איילון: מחלף השלום נפתח מחדש

אחרי שנחסמה העלייה למחלף בשל עבודות תשתית באזור הבולען שנפער בכביש לפני כשבועיים, חברת נתיבי איילון הודיעה על פתיחתו מחדש במתכונת מצומצמת

הבולען בנתיבי איילון: מחלף השלום נפתח מחדש
נתיבי איילון צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

שבועיים אחרי שהבולען נפער, העלייה למחלף השלום תיפתח מחדש באופן מצומצם: בתום הערכת המצב ולאחר פיענוח תוצאות הבדיקות העדכניות והמקיפות הוחלט לפתוח את הנתיב המזרחי לטובת משתמשי הדרך, כמו כן, תתאפשר הכניסה לחניון עזריאלי לבאים ממחלף השלום.

הנתיב המזרחי ביציאה למחלף השלום לנוסעים באיילון לכיוון דרום ייפתח מחר (ראשון) בשעה 5:00.

עם זאת, מציינים בנתיבי איילון כי לאור הבדיקות הנתיב המערבי ישאר סגור עד שיוודאו שהזרימה הקיימת אינה מסכנת את משתמשי הדרך.

מחברת נתיבי איילון נמסר כי תמשיך לפעול מול עיריית תל אביב וחברת עזריאלי עד לקבלת התוצאות שיאפשרו לפתוח את כלל הנתיבים למען בטיחות משתמשי הדרך.

כזכור לפני פחות משבועיים בעיצומה של השבת נפער בולען על שני נתיבים במחלף השלום לכיוון דרום, בעקבות הופעת הבולען, המשטרה וכוחות הכיבוי חסמו את הכביש כבר מאותו ערב, ובמקום נוצרו עומסי תנועה גדולים. באירוע לא היו נפגעים. יש לציין עוד, כי היציאה במחלף השלום נשארה סגורה ועדיין לא נפתחה בעקבות בדיקות בטיחות שנערכו במקום ואיטומו של הבולען. כאמור היום (מוצאי שבת) שבועיים לאחר סגירת המחלף הודיעו בנתיבי איילון על פתיחה במתכונת מצומצמת של הכביש.

 

 

נתיבי איילון בולען כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד