כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נשרפה כליל

הוצתה? חנות הסלולר ב'גאולה' עלתה בלהבות | תיעוד

החנות, שנגדה התקיימו הפגנות סוערות במסגרת מחאת הסלולר של גורמים קיצוניים, עלתה הלילה בלהבות | המשטרה פתחה בחקירה בחשד להצתה | תיעוד

הוצתה? חנות הסלולר ב'גאולה' עלתה בלהבות | תיעוד
הצתת החנות צילום: כב"ה מחוז ירושלים

שריפה פרצה הלילה (מוצאי שבת) בחנות סלולר מוכרת בשכונת גאולה ירושלים. כתוצאה מהאש נשרפה החנות באופן כליל ונזק נגרם לחנויות סמוכות. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום הצליחו להשיג שליטה, לא היו נפגעים.

נגד החנות שנשרפה, יצויין, התקיימו בעבר שורה של הפגנות במסגרת מחאת הסלולר שהובילו חרדים קיצוניים, זאת על רקע סירובם של הבעלים לרכוש תעודת כשרות. המשטרה חוקרת חשד להצתה.

מכבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר כי סמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר, התקבל דיווח על שריפה בחנות במבנה משולב מגורים בן 2 קומות ברחוב מלכי ישראל בבירה. "למקום הוזנקו 4 צוותים ומנוף גבהים מתחנת האומה. הצוותים שהגיעו למקום זיהו שריפה מפותחת בתוך חנות טלפונים. לוחמי האש השתלטו על השריפה במקביל לפעולות סריקה ושחרור עשן מהמבנה ובדירות שסמוכות אליו, במהלך הסריקות לא אותרו לכודים".

לפי כבאות והצלה, חנות נוספת שצמודה לחנות הסלולר נפרצה על ידי לוחמי האש בעקבות חדירה של עשן לתוכה וכדי לשלול שריפה נוספת. "הושגה שליטה באש, למקום הוזנק קצין חקירות", נמסר.

חנות סלולר הצתה רחוב מלכי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד