ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בשיחות סגורות

"תנסה לסחוט ממני": נתניהו מזהיר מהצלחה של שקד

ח"כים וגורמים פוליטיים שהעלו בפני נתניהו את הטענה ששקד תשלים את הרוב הדרוש להקמת ממשלת ימין, שמעו ממנו את החשש ששקד תעשה "מעשה בנט" ותדרוש את ראשות הממשלה עם ארבעה מנדטים | בליכוד פתחו בקמפיין אגרסיבי נגד שקד במטרה לגרום לה לפרוש

"תנסה לסחוט ממני": נתניהו מזהיר מהצלחה של שקד
בנימין נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הביע בימים האחרונים בשיחות סגורות חשש מכך שיו"ר הבית היהודי, שרת הפנים איילת שקד, תנסה "לסחוט" ממנו את ראשות הממשלה אם תעבור את אחוז החסימה ותיכנס לכנסת הבאה. על פי הדיווח של טל שלו ויקי אדמקר באתר וואלה, בשיחות עם גורמים בליכוד ובמערכת הפוליטית אמר נתניהו כי "אסור להאמין לה. אם היא תעבור עם ארבעה מנדטים, היא תנסה לסחוט ממני את ראשות הממשלה כמו בנט, לכן אסור לתת לה לעבור".

למרות הניסיות של שקד "לחזור לימין" כהגדרתה וההצהרה שתתמוך בנתניהו לראשות הממשלה, במפלגת הליכוד השיקו בשבוע שעבר קמפיין ממוקד נגד שקד תחת הכותרת "איילת לא עוברת". לטענת מנהלי הקמפיין, המגמה הברורה בסקרים בחודש האחרון בהם היא מקבלת בין 1.5-2% תמיכה ורחוקה מאחוז החסימה מביאים עליה לחצים לפרוש. מטרת הקמפיין היא לכרסם בתמיכה של שקד ולגרום לה לפרוש מהמרוץ, כדי לא לבזבז עשרות אלפי קולות שחלקם עשויים לעבור לליכוד אם היא לא תתמודד לבסוף.

שקד הגיבה לפרסום וכתבה: "נתניהו, אתה מוזמן לאפסן את הפרנויות בצד. אין לי כוונה להיות ראשת ממשלה עם מספר מנדטים חד ספרתי, הסרט הזה נגמר. אמליץ על מועמד המפלגה הגדולה ביותר בימין לראשות הממשלה, שבמקרה הזה זה אתה. מה שכן אדרוש זה את תיק המשפטים כדי שאוכל להחזיר את המשילות במדינת ישראל ולהחמיר את הענישה כנגד הטרור היומיומי של הנשק הלא חוקי, הטרור החקלאי והפרוטקשיין בנגב ובגליל".

בליכוד הכחישו גם הם את הדיווח: "הפרסום אינו נכון. איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה ואין לה שום סיכוי לעבור. שקד אומרת שהיא דואגת למחנה הימין אבל בפועל היא שוב מסכנת את הימין ומעבירה קולות לגוש השמאל. קול לאיילת הוא קול לפח", נמסר.

בנימין נתניהו איילת שקד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד