י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במהלך בידוק ביטחוני

תקרית חריגה בכלא רמון: מבקרת פלסטינית דקרה סוהרת

הפלסטינית בת ה-23 נעצרה לחקירה, לאחר שתקפה במספריים סוהרת בעת שביקרה את אחיה | מצבה של הסוהרת מוגדר קל | התוקפת נעצרה לחקירה

תקרית חריגה בכלא רמון: מבקרת פלסטינית דקרה סוהרת
כלא, ארכיון צילום: פלאש 90

צעירה פלסטינית שביקרה את אחיה הכלוא בכלא רמון בדרום הארץ, דקרה בצהריים (ראשון) סוהרת שנפצעה באורח קל. התוקפת נעצרה והועברה לחקירת כוחות הביטחון. חקירה ראשונית של המשטרה מעלה כי הפלסטינית ביצעה את הדקירה על רקע לאומני.

לפי שירות בתי הסוהר, המבקרת, תושבת שכם, שהגיעה היום לבקר את אחיה, עצור מנהלי בכלא רמון, תקפה את הסוהרת בעת הליך הבידוק הבטחוני, באמצעות מספריים. מתחקור ראשוני שוטרי תחנת דימונה עולה כי החשודה אמרה במהלך הפיגוע כי "היא עושה זאת למען פלסטין ולמען אחיה הכלוא במקום".

סנ"צ משה זריהן, מפקד תחנת דימונה, מסר: "מתחקור ראשוני של אירוע הדקירה בכלא עולה חשד כי הרקע הוא פח"ע ופתחנו בפעולות חקירה בהתאם".

"מיד עם ביצוע התקיפה, הסוהרת וקצין נוסף חתרו למגע, ובמקצועית ובנחישות השתלטו על האזרחית וסיכלו את ביצוע כוונתה לפגיעה בסגל", נמסר משב"ס. לסוהרת נגרם פצע דקירה ביד והיא טופלה במקום. בשב"ס ציינו כי המצב כעת בכלא רמון נמצא בשליטה.


המספריים/צילום: דוברות שב"ס

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח כי סוהרת בכלא רמון/ בית סוהר נפחא נפצעה באורח קל לאחר שעל פי החשד נדקרה בידי מבקרת, תושבת שכם כבת 23". משטרה הוסיפו כי החשודה נעצרה בידי הכוחות במקום וכי החקירה נמשכת.

 

כלא רמון דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד