כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סערת הצתת חנות הסלולר

יואליש קרויס בראיון ל'בחדרי': "מתנגדים לכל סוג של אלימות, זו עלילת דם"

לאחר שהלילה הוצתה חנות סלולר בשכונת גאולה הירושלמית, איש מאה שערים יואליש קרויס קובע הערב בראיון ל'בחדרי חרדים' כי הצתת החנות לא נעשתה על ידי איש מאה שערים ומלין על הסתה קשה נגד אנשי השכונה: "מאז האירוע אנשים מפחדים ללכת ברחוב"

יואליש קרויס בראיון ל'בחדרי': "מתנגדים לכל סוג של אלימות, זו עלילת דם"
יואליש קרויס צילום: יאיר לוי, בחדרי חרדים

בעקבות הצתת חנות הטלפונים הלילה (ראשון) בשכונת גאולה בירושלים, שעל פי החשד הוצתה בידי קיצונים בטענה שנמכרים שם מכשירי טלפון לא כשרים, יואליש קרויס, מי שמכונה קמב"צ מאה שערים, אומר בראיון ל'בחדרי חרדים' כי הם מגנים ומתנגדים לכל מעשה אלימות.

עוד אומר קרויס: "ציירו אותנו כאילו אנו חבורת רוצחים שמסתובבים ברחובות עם סכינים, דוקרים והורגים בני אדם, אנשים במאה שערים מאז שעות הבוקר מרגישים את ההסתה שיש נגדם בתקשורת בעקבות אותה הצתה ופוחדים ללכת ברחוב".

קרויס מוסיף: "במחשבה שניה אני שמח שישנה הסתה כלפינו, כי רק כך יבינו שאנו שני עמים, בתקשורת כבר קבעו והכלילו את כל אנשי מאה שערים במעשה של אותה הצתה, אני בטוח כי לא מדובר באיש שלנו שעשה את זה וכי מדובר בעלילת דם, כמו שאר עלילות הדם שהיו במאות שנים האחרונות כלפי היהודים".

כזכור שריפה פרצה הלילה (מוצאי שבת) בחנות סלולר מוכרת בשכונת גאולה ירושלים. כתוצאה מהאש נשרפה החנות באופן כליל ונזק נגרם לחנויות סמוכות. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום הצליחו להשיג שליטה והאירוע הסתיים בחסדי שמים ללא נפגעים.

נגד החנות שנשרפה, יצוין, התקיימו בעבר שורה של הפגנות במסגרת מחאת הסלולר שהובילו חרדים קיצוניים, זאת על רקע סירובם של הבעלים לרכוש תעודת כשרות. המשטרה חוקרת חשד להצתה.

יואליש קרויס הצתה חנות סלולר שכונת מאה שערים שכונת גאולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד