כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התארגנות מקומית ממומנת

'גוב האריות': זוהי הקבוצה שאחראית לפיגועי הירי

גל פיגועי ירי פוקד את יהודה ושומרון כאשר רק היום בוצעו שני פיגועי ירי לעבר רכבים ואזרחים ישראלים. מי שלוקחת אחריות למעשים הללו זו קבוצת מחבלים מקומית בשכם בשם 'גוב האריות' שמקבלת גיבוי מארגוני הטרור המבוססים וזוכה לתשואות הידד מצד חמאס

'גוב האריות': זוהי הקבוצה שאחראית לפיגועי הירי
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90

גל פיגועי הירי ביהודה ושומרון נמשך. קבוצת 'גוב האריות' שכבר צוברת תהילה בטלגרם הודיעה כי היא אחראית לשני פיגועי הירי האחרונים היום (ראשון) באזור שכם - הבוקר לעבר אוטובוס ומונית ולפני כשעה לעבר קבוצת מפגינים נגד המצב הביטחוני בראשות ראש מועצת שומרון יוסי דגן.

מדובר בקבוצה מקומית בתוך שכם שהיא בעצם פרילנסרית שנתמכת בנשק וכסף על ידי ארגוני הטרור שפורשים את חסותם עליהם. אותה קבוצה מתעדת לרוב את הפיגועים שהיא מבצעת בכדי להוכיח לשולחיהם ובתמורה מקבלים על כך כספים. 

עוד בנושא:

פיגוע בשומרון: ירי לעבר אוטובוס ומונית, אדם נפצע קל

גל הטרור נמשך: פיגוע ירי לעבר מפגינים בשומרון, חייל נפצע קל

דובר חמאס, חאזם קאסם בירך הערב על פיגועי הירי האחרונים בגדה ואמר: "הר האש של שכם מלחך את רגלי צה"ל והמתנחלים באמצעות פעולות ירי בלתי פוסקות, זאת בתגובה על פשעי ישראל נגד הפלסטינים ונגד מסגד אל-אקצא".

דובר נוסף מטעם חמאס, עבד א-לטיף אל-קאנוע, בירך גם הוא את חבורת "גוב האריות" על פיגועי הירי שביצעה היום בגדה, וקורא "לחבק ביתר שאת את הלוחמים בגדה במערבית".

כתב 'כאן חדשות' לענייני ערבים אליאור לוי מציין כי בשבועיים האחרונים צה"ל נמנע מלהיכנס למבצעי מעצרי מבוקשים בשכם וסביבתה כדי לתת למנגנונים הפלסטינים הזדמנות להחזיר את משילותם על העיר. הם ניסו, אך לא מספיק. צבר פיגועי הירי האחרון שמקורו בשכם מקרב את צה"ל שוב לנקודה שבה יאלץ לשוב לפעילות בעיר. יתכן שהפור כבר נפל הערב.

גוב האריות פיגועי ירי פיגועי טרור חמאס גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד