כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ירי בנגמ"ש

גפני נגד גולדקנופף: "נטול ניסיון פוליטי"

גם אחרי האחדות בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל', המתיחות בין ראשי המפלגה קיימת. בראיון ל'מרכז העניינים' טוען ח"כ גפני כי יו"ר יהדות התורה חסר ניסיון פוליטי | הסערה הבאה?

גפני נגד גולדקנופף: "נטול ניסיון פוליטי"
משה גפני/יצחק גולדקנופף צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גם אחרי הריצה המשותפת בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל', יו"ר 'דגל' משה גפני משגר אמירה שעלולה ליצור מתיחות חדשה בין המפלגות כשהוא עוקץ את יו"ר 'יהדות התורה' יצחק גולדקנופף בשל חוסר הניסיון הפוליטי שלו.

בראיון שהעניק לעורך 'מרכז העניינים' שניאור ובר, מתייחס גפני ליחסיו עם גולדקנופף ומציין כי אחרי הסכם הריצה המשותף היחסים ביניהם "טובים מאוד". כזכור דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כי גפני סירב לפגוש או לשוחח עם גולדקנופף במשך כחודשיים, "מאותו רגע שהוחלט שהולכים יחד וכשכבר הוחלט שהולכים יחד, מיד נפגשנו ועכשיו הכל בסדר", אמר בראיון.

גפני ביקר את דרישתו של גולדקנופף אותה הוא הציג בראיונות לאחרונה לכהן כשר האוצר בממשלה הבאה, ואמר בראיון: "לרב גולדקנופף אין עדיין ניסיון בנושא הפוליטי. הוא לא עסק בזה עד היום. הוא עסק בדברים חשובים אחרים".

ח"כ הכנסת הדגלאי מצהיר: "זה ברור לגמרי שברגע שאנחנו הולכים יחד, אז אנחנו נצטרך לדון יחד כאשר יהיו תוצאות הבחירות מה אנחנו דורשים בהסכם קואליציוני".

משה גפני יצחק גולדקנופף יהדות התורה בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד