ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
סקר מנדטים

29 יום לבחירות: שקד במגמת עלייה

סקר גלצ שמתפרסם הבוקר מעלה כי לו הבחירות היו נערכות היום, מפת הגושים נותרת ללא הכרעה | מי מתחזק ומכמה אחוזי תמיכה נהנה נתניהו ביחס ליריביו

29 יום לבחירות: שקד במגמת עלייה
ספירת הקולות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

29 יום לבחירות: סקר גלצ שערך מנו גבע מזהה מגמת עלייה של תומכים במפלגת הבית היהודי של איילת שקד, שעדיין לא עוברת את אחוז החסימה, ובינתיים מפת הגושים עדיין ללא הכרעה.

לפי תוצאות הסקר שפורסם הבוקר (שני), לו הבחירות היום מתקיימות היום. הליכוד זוכה ב- 32 מנדטים, יש עתיד ב-24 מנדטים, המחנה הממלכתי, 12 מנדטים, הציונות הדתית 12 מנדטים.

אחריהן, ש״ס זוכה ב-8 מנדטים, יהדות התורה 7 מנדטים, ישראל ביתנו 6 מנדטים, העבודה 6 מנדטים, מרצ 6 מנדטים, חד״ש - תע״ל 4 מנדטים, רע״מ 4 מנדטים.

מתחת לאחוז החסימה נותרות הבית היהודי שמתחזקת לעומת סקרים אחרים ומקבלת 2.5%, מפלגת בל״ד הערבית שטרם ברור אם תתמודד בחירות זוכה ב 1.5%.

במפת הגושים אף גוש עדיין לא משיג את ההכרעה הדרושה, גוש נתניהו זוכה ב-59 מנדטים בלבד, ואילו גוש לפיד זוכה ב-57 מנדטים אך יחד עם ארבעת המנדטים של חד״ש תע״ל הוא זוכה לרוב בכנסת.

בסקר נבחנו גם מדדי ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה, נתניהו לעומת לפיד: נתניהו זוכה ב-44% מהתמיכה. לפיד זוכה ב 32% בלבד. נתניהו לעומת גנץ: נתניהו עם 43% תמיכה ובני גנץ עם 26%.

בחירות לכנסת ה-25 סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד