ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

על רקע סכסוך במשפחה: ירו לעבר בית המגורים

לבית המשפט המחוזי בב"ש הוגש כתב אישום נגד שני נאשמים, תושבי רהט, המייחס להם ביצוע עבירות נשק ועבירות נוספות. הנאשמים ביצעו את העבירות תוך הפרת תנאיי שחרורם, עת הם ממתינים לטיעונים לעונש בתיקים אחרים

על רקע סכסוך במשפחה: ירו לעבר בית המגורים
אזיקים. אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד שני נאשמים, תושבי רהט, המייחס להם ביצוע עבירות נשק ועבירות נוספות. הנאשמים ביצעו את העבירות תוך הפרת תנאיי שחרורם, עת הם ממתינים לטיעונים לעונש בתיקים אחרים.

בבקשת המעצר עד לתום ההליכים המשפטיים ציינה הפרקליטות, כי עבירות מסוג זה הפכו למכת האזור והמדינה וגובות קורבנות רבים, ומאחר שהסכסוך עודנו קיים, אם לא ייעצרו הנאשמים, קיים חשש ממשי שימשיכו לסכן את הציבור.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אירה ויימן קריקון, הנאשם עייאש אבו מדיעם (22), על רקע סכסוך במשפחה, ירה באמצעות אקדח מספר יריות לעבר בית מגורים ברהט, שעה שבעלי הבית נמצאים שם ופגע בשער החניה של הבית ובצמיג של רכב שחנה ליד השייך לבעלי הבית.

לאחר מכן, מסר את האקדח לקרוב משפחתו המתגורר בסמוך, הנאשם אחמד אבו מדיגם (18), אשר עטף אותו בבד ודאג להעביר אותו לאדם אחר. בהמשך לכך, קיבל הנאשם אבו מדיעם חזרה את האקדח והחזיק בו שלא כדין. בעת מעצרו, החל להימלט מהשוטרים בעודו מחזיק באקדח עטוף בגרב ובמהלך הבריחה, השליך את האקדח לעבר חצר של בית.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות נשק והפרת הוראה חוקית, וכן לכל אחד לפי חלקו עבירות של ירי מנשק חם, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, מסייע לאחר מעשה ועוד. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

ירי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד