כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
רוסיה פועלת להתערב

475 מיליון דולר: טראמפ תובע את רשת CNN

הנשיא לשעבר טראמפ תובע את רשת החדשות CNN. לטענת טראמפ, "הרשת חוששת" מריצתו לנשיאות ב-2024. גורמים רשמיים מזהירים לקראת הבחירות בנובמבר הקרוב, כי רוסיה פועלת להתערב בבחירות

475 מיליון דולר: טראמפ תובע את רשת CNN
משרדי CNN צילום: Pixabay

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ דורש פיצוי על סך 475 מיליון דולר מרשת החדשות CNN, בטענה שהפעילה נגדו לאחרונה מסע הוצאת דיבה והשמצות לאחרונה, לטענתו משום שהיא חוששת מהתמודדות שלו בבחירות 2024. כך דיווחה סוכנות הידיעות 'בלומברג'.

לטענת טראמפ, רשת CNN ניסתה להכתים אוו "בסדרה של תיוגים שערורייתיים, שקריים ומשמיצים כמו 'גזען', 'רוסי' ובסופו של דבר 'היטלר', כך אמרו עורכי הדין של הנשיא לשעבר בתביעה שהוגשה ביום שני בבית המשפט הפדרלי בפורט לודרדייל, פלורידה.

טראמפ דורש לפחות 475 מיליון דולר פיצויים. על פי התביעה. "הרשת התעלמה מכל מידע חיובי עליו, רשת CNN ביקשה להשתמש בהשפעתה האדירה כביכול כמקור חדשותי 'אמין', כדי להשמיץ את התובע בתודעת הצופים והקוראים שלה. במטרה להביס אותו פוליטית", כתבו עורכי דינו של טראמפ. רשת CNN לא הגיבה על התביעה.

בתוך כך גורמים רשמיים פדרליים מזהירים לקראת הבחירות אמצע הקדנציה בנובמבר הקרוב, כי רוסיה פועלת להתערב בבחירות בארה"ב בעוד שסין מעוניינת להחליש פוליטיקאים אמריקאים שהיא תופסת כאיומים על האינטרסים של בייג'ינג.

דונלד טראמפ CNN תביעה לשון הרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד