כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בהוראת אבו מאזן

גל הטרור הבלתי פוסק: ברשות הפלסטינית העלו את רמת הכוננות

בהוראת יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מנגנוני הביטחון ברשות העלו את רמת הכוננות כדי שהפיגועים היוצאים מג'נין ומשכם לא יתרחבו לאינתיפאדה 

גל הטרור הבלתי פוסק: ברשות הפלסטינית העלו את רמת הכוננות
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90

ההסלמה בגדה: מנגנוני הביטחון העלו את רמת הכוננות שלהם לאחר שקיבלו הוראות מגבוה לשמור על הסדר בערים ובכפרים כדי לוודא שהאירועים באזור ג'נין ושכם לא מתרחבים לאינתיפאדה כוללת. כך מדווח העיתון א-שרק אל-אווסט היוצא לאור בלונדון.

בעיתון דווח עוד כי בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר של ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן עם ראשי המנגנונים, דרש אבו מאזן שימנעו מאנשי מנגנונים להיות מעורבים במתקפות נגד ישראל. כמו כן אבו מאזן אמר בפגישה כי השלטת השקט נועדה למנוע את כוונת ישראל לפלוש לערים הפלסטיניות ולחסל את הרשות.

עוד דווח כי ישראל דרשה מהרשות הפלסטינית לפעול נגד חמושים בג'נין ושכם אך הרשות דרשה מישראל שקודם כל תפסיק את כניסות צה"ל לערים. מקור מעורב בנושא אמר כי הפלסטינים השיבו שאינם מקבלים פקודות מישראל וכי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים ישמרו על הסדר באופן אותו יראו לנכון.

בתוך כך, דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רדינה גינה את ישראל על רקע ניסיון הדריסה בלילה שבין ראשון לשני שבו נורו למוות שני פלסטינים. בהודעה מטעם ראש הרשות הפלסטינית נכתב כי על ממשלת ישראל להפסיק את המדיניות המסוכנת והבלתי אחראית של "מעשי רצח יומיומיים". עוד צוין כי ההסלמה הישראלית המסוכנת בירושלים, בג'נין או בשכם חוצה את הקווים האדומים ולא תוביל לביטחון לאף אחד.

גל טרור הרשות הפלסטינית אבו מאזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד