כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
האמריקאים ממשיכים להתערב

חבר הקונגרס היהודי קורא להחרים את בן גביר

אחרי הבכיר בסאנט, חבר הקונגרס הדמוקרט בראד שרמן ביקש בפעם הראשונה בפומבי "להחרים קיצוניים" והביא לדוגמא את יו"ר 'עוצמה יהודית'. הוא הזהיר מנזק ליחסים בין ישראל לארה"ב: "חותר תחת מערכת היחסים"

חבר הקונגרס היהודי קורא להחרים את בן גביר
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית ממשיכים להתערב בבחירות בישראל ומזהירים מפני שיתוף פעולה פוליטי עם חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית.

חבר הקונגרס הדמוקרטי בראד שרמן קרא אמש (שלישי) להחרים "גורמים קיצוניים", והביא לדוגמא רק את בן גביר. "בשעה שישראל מתקרבת לבחירות בנובמבר, אני קורא למנהיגים מכל קצות המפה הפוליטית להחרים קיצונים כמו איתמר בן גביר".

לדברי שרמן, "דעותיו המקוממות מנוגדות לעקרונות היסוד של ישראל כמדינה דמוקרטית ויהודית", כתב בטוויטר. "הקיצונים הללו חותרים תחת האינטרסים הישראלים ותחת מערכת היחסים בין ישראל לבין ארצות הברית, שאני וחבריי עבדנו קשה כדי לחזק".

דבריו של שרמן מפתיעים לאור העובדה שהוא יהודי ונחשב לתומך ישראל גדול. במהלך השנים הוא קידם יוזמות להעברת שגרירות ארצות הברית לירושלים, להגדלת הסיוע האמריקני לישראל עבור פיתוח מערכות הגנה מטילים, למתן פטור מוויזה לישראלים לארצות הברית.

קודם לכן פורסם ב'וואלה' שיו"ר ועדת החוץ של הסנאט רוברט מננדז הזהיר את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בשיחה בניהם בשיתוף פעולה עם בן גביר. נתניהו הגיב במסיבת עיתונאים ואמר, "הייתי מצפה שיזהירו אותנו מממשלה שתלויה באחים המוסלמים".

המפלגה הדמוקרטית איתמר בן גביר ארה"ב בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד