כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פניית פרסה

אילון מאסק חוזר בו וצפוי להשלים את רכישת טוויטר

אילון מאסק שוב משנה את דעתו: המיליארדר שלח מכתב לטוויטר בו ציין כי הוא מוכן להתקדם עם עסקת הרכישה המקורית בסך כ-44 מיליארד דולר (54.20 דולר למניה) | הצדדים טרם הגיעו להסכם ממשי שצפוי לכלול בין היתר את ביטול משפט הענק שצפוי היה להיפתח החודש

אילון מאסק חוזר בו וצפוי להשלים את רכישת טוויטר
אילון מאסק צילום: מתוך טוויטר

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, חזר להסכם המקורי עם הרשת החברתית טוויטר והציע לרכוש אותה תמורת 44 מיליארד דולר (54.20 דולר למניה).

יחד עם זאת, נראה כי על אף שגם בטוויטר הביעו נכונות לסגור את העסקה, הצדדים טרם הגיעו להסכם ממשי שצפוי לכלול בין היתר את ביטול משפט הענק שצפוי היה להיפתח החודש.

כזכור, בחודש יולי האחרון חברת טוויטר הודיעה כי היא תובעת את המיליארדר לאחר שזה ביטל את העסקה עליה חתמו בשווי 44 מיליארד דולר לרכישת החברה, כאשר האחרון טען כי טוויטר מסרה לו בעת חתימת העסקה נתונים רבים שהתבררו כשקריים והטעתה אותו כאשר טענה בין היתר כי שיעור המשתמשים הפיקטיביים ברשת עומד על פחות מ-5%.

כאמור, לאחר שמאסק הודיע בחודש יולי כי הוא מבטל את הרכישה בשל כך, טוויטר הגישה תביעה בבית המשפט של דלאוור בניסיון להכריח את המיליארדר להשלים את הרכישה.

בעוד ימים ספורים צפוי היה מאסק להופיע בבית המשפט במסגרת התביעה, אולם כעת הציע לטוויטר כאמור לסגור את העסקה בתנאים המקוריים בתמורה לכך שהרשת תמשוך את התביעה.

 

 

אילון מאסק טוויטר רכישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד