י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פיגוע בתינוקייה

תאילנד: יותר מ-30 הרוגים כולל עשרות ילדים

יותר מ-30 בני אדם נהרגו בירי המוני בבית ספר בתאילנד. עשרות ילדים היו בין ההרוגים, לאחר שחמוש פתח באש בעיירה נונגבואה למפו. לאחר הטבח היורה ירה בעצמו למוות

תאילנד: יותר מ-30 הרוגים כולל עשרות ילדים
פניה חמראפ צילום: משטרת תיאלנד

יותר מ-30 הרוגים כולל עשרות ילדים בפיגוע בתינוקייה בתוך בית ספר. דובר של משרד לענייני ציבור אזורי אמר שעד כה אושרו 26 מקרי מוות - 23 ילדים, שני מורים ושוטר אחד.

חמוש פתח באש בעיירה נונגבואה למפו. לאחר הטבח היורה ירה בעצמו למוות. היורה הרג את אשתו וילדו לפני שירה בעצמו, כך דיווחו כלי תקשורת בתאילנד.

עשרות גופות ספוגות דם היו מפוזרים על הרצפה ובשטח שמחוץ לחדר הילדים לאחר הירי. החשוד הוא פניה חמראפ שלפי החשד פוטר מהמשטרה לאחר שנכשל בבדיקת סמים, והיה אמור להגיע מחר לבית המשפט. הוא נמלט בטנדר לבן בעל ארבע דלתות, הפגוש נפל כשנמלט ואז ירה בעצמו.

המשטרה הודיעה כי הקורבנות כללו ילדים ומבוגרים כאחד, והוסיפה כי החמוש היה איש משטרה לשעבר, ראש הממשלה הזעיק את כל הסוכנויות לפעול, כך אמר דובר הממשלה.

שיעור הבעלות על נשק בתאילנד גבוה בהשוואה לכמה מדינות אחרות באזור, אך הנתונים הרשמיים אינם כוללים מספר עצום של כלי נשק בלתי חוקיים, שרבים מהם הובאו לאורך הגבולות הפרוצים. ירי המוני בתיאלנד הוא מקרה נדיר, אך בשנת 2020, חייל שכעס על עסקה שהשתבשה הרג לפחות 29 בני אדם ופצע 57 בהשתוללות שהתפרסה על פני ארבעה מקומות.

טבח הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד