כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
במקום הראשון

נוסעים לחו"ל? הכירו את הביטוח הכי בטוח

הכירו את הטכנולוגיה החדשנית של חברת פספורטכארד לביטוחי נסיעות לחו"ל, המאפשרת עיבוד אוטומטי ומהיר של תביעות ביטוח על בסיס בינה מלאכותית, טכנולוגיה זו לצד שירות אדיב ויעיל מציבים אותה במקום הראשון בתשלום תביעות ואף נותנת מענה לצרכי הציבור החרדי שברובו נמנע משימוש בפלאפון חכם

נוסעים לחו"ל? הכירו את הביטוח הכי בטוח
טיסה צילום: FREEPIK

חברת פספורטכארד הינה החברה הגדולה בישראל לביטוחי נסיעות לחו"ל כאשר זהו תחום העיסוק היחידי שלה. כפועל יוצא מכך, ישנו פער משמעותי בין פספורטכארד לבין החברות המתחרות הן ברמת השירות והן בתשלום כספי הביטוח בקלות ובמהירות.

מוצר הדגל של החברה הוא כרטיס הביטוח הנטען שמקבל כל מבוטח. הכרטיס בדומה לכרטיס אשראי, נטען בכסף ומאפשר לכם לשלם עבור הוצאות רפואיות באמצעות הכרטיס ולקבל את כספי הביטוח בעת עיכוב בהגעת כבודה בקלות ובמהירות.

החברה רשמה פטנט במשרד הפטנטים וסימני המסחר של ארצות הברית (USPTO)  כמחזיקה בלעדית בשיטה שפיתחה, המציעה תשלום בזמן אמת באמצעות הכרטיס החכם, למבוטחיה שנזקקים לטיפול רפואי בעת שהייתם בחו"ל. משמעות רישום הפטנט היא שמדובר על שיטה בלעדית לחברת פספורטכארד.

הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה פספורטכארד, מאפשרת עיבוד אוטומטי ומהיר של תביעות ביטוח על בסיס בינה מלאכותית, ובסיס נתונים של שירותים רפואיים ואחרים בכל מקום בעולם. מחזיקי פספורטכארד  יכולים לקבל שירות רפואי  מבלי שידרשו להוציא כסף מהכיס. תביעת הביטוח מעובדת מראש בזמן אמת, מבלי שהלקוח יידרש להגיש מסמכים מראש כתנאי לקבלת החזר.
 
טכנולוגיה זו נותנת מענה לצרכי הציבור החרדי שברובו נמנע משימוש בפלאפון חכם. בחברת פספורטכארד אין חובה להשתמש באפליקציה או טלפון חכם, שכן ניתן לפנות גם בשיחת טלפון פשוטה למוקד פספורטכארד הפתוח 24 שעות ביממה על מנת לבקש להטעין את כרטיס הביטוח בכסף לצורך תשלום עבור הוצאות רפואיות. בנוסף, חברת פספורטכארד מאפשרת לגשת לקבל טיפול רפואי מכל גורם מקצועי ומוסמך, ללא תלות ברשימת ספקים ספציפית שבהסדר עם חברת הביטוח. כמובן שגם עניין זה חוסך את הצורך להיות נגיש לטכנולוגיה ולהתעדכן באמצעותה בדבר נותני השירותים הרפואיים שאליהם ניתן לגשת. כמו כן יתרון זה מעניק ללקוח חופש מוחלט לבחור לאיזה רופא נוח לו ללכת, הן מבחינת קירבה, והן מבחינת טיב הרופא, כך שניתנת האפשרות  למבוטח לקבל טיפול רפואי אצל כל נותן שירות שהוא סומך עליו.

בנוסף קיימת בפספורטכארד אפשרות לביטוח אובדן או גניבת כבודה. בכל מקרה של עיכוב בהגעת הכבודה יש ליצור קשר עם מוקד פספורטכארד הפתוח, כאמור, 24 שעות ביממה, וכרטיס הביטוח יוטען בסכום של 150$ ללא הוכחות קנייה או הגבלת ספקים כך שהלקוח יוכל להשתמש בכסף בכל מקום שבו יבחר ללא צורך באפליקציה או בטלפון חכם.
הביטוח תואם לצרכי הציבור החרדי גם בכך שניתן לרכוש הרחבה לכיסוי "פריט יקר ערך" בשל אובדן או גניבה של תפילין, טלית או עגלות.

חברת פספורטכארד מובילה בתחומים רבים אל מול החברות המתחרות גם בהבנה ובמענה שניתן לקהל היעד המעוניין לבטח את עצמו בנסיעה לחו"ל. משכך חברת פספורטכארד הייתה בין החברות הבודדות שאפשרו לנוסעים לאומן בראש השנה האחרון ליהנות מכיסוי ביטוחי מלא עם שרות כמו שרק פספורטכארד יודעת לתת.

בסקר שביעות הרצון של רשות שוק ההון שנערך לאחרונה, זכתה חברת פספורטכארד במקום הראשון והמכובד בתשלום תביעות עם ציון 100 במהירות הטיפול בתביעה, דבר שנגרם בעקבות הטיפול היעיל והמהיר בכלל מקרי התביעות והטענת כרטיסי ביטוח ללא צורך בבירוקרטיה מסרבלת.

חברת פספורטכארד ממשיכה להוביל במתן שירותים לקהל לקוחותיה בכל הקשור ליעילות השרות על מנת שלקוחותיה יוכלו ליהנות מחוויית נסיעה לחו"ל בראש שקט.
לאחר תקופה ארוכה בה שבתו נמלי התעופה בעקבות מגפת הקורונה נוצרו פקקים ארוכים בכל נמלי התעופה ברחבי העולם דבר שגרם לעיכובים ואף לדחיית אינספור טיסות.
בדיוק לשם כך השיקה פספורטכארד ללקוחותיה את שירות PassportCard Flitght Delay. השירות מיועד למקרים בהם יש איחור של מעל 90 דקות בטיסה, אשר דווח במנוע הטיסות העולמי. במקרה כזה לקוח שנרשם לשירות, יוכל להעביר את זמן ההמתנה בטרקלין איכותי במעל 1200 טרקלינים ברחבי העולם. בכ650 שדות תעופה.  

אם גם אתם מעוניינים בביטוח נסיעות לחו"ל המכסה סיכונים של פציעה או חלילה חולי וכן בביטוח כבודה שמאפשר לכם לקבל את כספי הביטוח במהירות ללא בירוקרטיה מיותרת, פספורטכארד זו התשובה.

יש לציין כי הכיסוי הביטוחי כפוף לתנאי הפוליסה, חריגיה וסייגיה וכן לתקרת סכומי ביטוח, השתתפות עצמית (שלא נגבית במקרה של תשלום באמצעות כרטיס הביטוח) וניכוי בלאי בכיסוי כבודה כמפורט בפוליסה. ההצטרפות לביטוח כפופה לחיתום רפואי. השימוש בכרטיס הביטוח כפוף למגבלות השימוש בו, עמלות משיכה ומגבלות נקודתיות בכספומטים שונים. בנוגע לשירותFlight Delay PassportCard  אם חברת התעופה לא דיווחה על עיכוב הטיסה, לא ניתן יהיה להנפיק שובר למתן השירות, וכן ישנן טיסות שאינן כלולות בשירות.
בקיצור הכי בטוח זה פספורטכארד
  
למידע נוסף ורכישה פנו לסוכני הביטוח בקהילה או חייגו 9122*

הכתבה נכתבה בשיתוף עם פספורטכארד ישראל סוכנות לביטוח כללי (2014) בע"מ בעלת רישיון מספר: 514831742. החברה המבטחת בביטוח – דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ.

פספורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד