י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
25 ימים לבחירות

הבחירות מתקרבות והתוצאות מתבהרות: האם נתניהו מקים את הממשלה

25 ימים לבחירות, הסוקרים ממשיכים לנסות לחזות את התוצאות, ולפחות לפי שני סקרים ביממה אחת - הבחירות יוכרעו לטובתם של נתניהו והחרדים שיחזרו לשלוט בתקווה ל-4 שנים מלאות | לפניכם נתוני סקר השבועי שתוך שבוע מציג נתון שונה שאולי מעיד על מגמה שתלך ותתחזק

הבחירות מתקרבות והתוצאות מתבהרות: האם נתניהו מקים את הממשלה
לפיד ונתניהו צילום: דוד כהן, פלאש 90

אחרי סקר 'דיירקט פולס' עבור 'ערוץ 14' אמש שהעניק לגוש הימין בראשות בנימין נתניהו 62 מנדטים, הסקר השבועי שמתפרסם הבוקר (שישי) בעיתון 'מעריב' מעניק לגוש הימין 61. 

לפי הסקר שערך מכון 'פאנלס פוליטיקס' בראשות מנחם לזר, לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו היתה משיגה 32 מושבים, 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 23 ו'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' עם 14 כמפלגה השלישית בגודלה בכנסת.

'המחנה הממלכתי' בראשות בני גנץ משיג 12 מושבים ובעצם לא מצליח להתרומם מעבר למספר זה גם לאחר שצורף הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט שהיו ציפיות כי צירופו יזניק את המפלגה מעלה.

מפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי היתה משיגה 8 מושבים לו הבחירות היו מתקיימות היום, 'יהדות התורה' בראשות יצחק גולדקנופף היתה שומרת על כוחה עם 7 מושבים, מפלגת 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן - 6,

מפלגות 'העבודה' ו'מרצ' משיגות לפי הסקר 5 מושבים כל אחת, ובתחתית 'חד"ש-תע"ל' בראשות איימן עודה ואחמד טיבי ורע"מ בראשות מנסור עבאס עם 4 מושבים כל אחת.

מתחת לאחוז החסימה נמצאות מפלגות 'הבית היהודי' בראשות איילת שקד עם 2.4% ובל"ד בראשות סמי אבו שחאדה עם 1.2% מקולות המשיבים.

לפי הסקר גוש נתניהו משיג 61 מושבים, גוש לפיד 55 וחד"ש-תע"ל 4.

פאנלס פוליטיקס סקר מעריב בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד