י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"סכנה לביטחון המדינה"

האלוף" במיל' על הצהרת נתניהו: "חסרת אחריות"

האלוף במילואים עמוס גלעד תקף את הצהרתו של ראש האופוזיציה כי אם יחזור לשלטון הוא אינו מחויב להסכם שהתגבש עם לבנון. "מדינה כמו ישראל לעולם אסור שתכנס למלחמה ברירה אלא רק למלחמה אין ברירה" | האזינו

האלוף" במיל' על הצהרת נתניהו: "חסרת אחריות"
הצהרה נתניהו צילום: באדיבות המצלם

האלוף במיל' עמוס גלעד תקף היום (שישי) את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בעקבות אמירתו של האחרון כי במידה וישוב לכיסא ראש הממשלה, לא יכבד את ההסכם על הגבול הימי שייסגר עם לבנון.

"ההסכם לא יפתור את נוכחות חיזבאללה", אמר גלעד בריאיון ל-103FM, "אבל הוא יכול לאפשר לנו להרחיב הפקה של גז, משאב לאומי ברמה עולמית, תורם לעושר הלאומי, מייצר ביטחון, ממונע עימותים מיותר. והגנה על המדינה".

"מדינה כמו ישראל לעולם אסור שתכנס למלחמה ברירה אלא רק למלחמה אין ברירה", הכריז, "היום יש בחיזבאללה שלוחה נוראית של איראן, אולי אפילו 200 אלף ועל פי פרסומים שלאחרונה יצאו, הם גם מתקדמים קצת לפיתוח טילים מדויקים".

בנוסף, האלוף (במיל') גלעד מתח ביקורת קשה על התבטאותו של יו"ר האופוזיציה ויו"ר מפלגת הליכוד בנימין נתניהו, אשר טען שכאשר יחזור לשלטון הוא אינו מחויב להסכם המתגבש: "זו סכנה לביטחון המדינה. למה? לא יכבד הסכם? זו אמירה חסרת כיסוי".

"אם יהיה הסכם בחסות ארה"ב ונניח שהוא ראש הממשלה, הסכם זה שמחייב, הוא יפר אותו? מה פתאום. התבטאות כזו היא אחריות וסכנה לחסר ביטחון המדינה. להיכנס לחשוב בגלל שנסראללה אם לא נכבד את ההסכם? זה קצת מזכיר את מה שקרה עם איראן. החיבור בין עוצמת צבאית לתבונה מדינית זה יוצר את הכוח", הוסיף.

עמוס גלעד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד