כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הבחירות מתקרבות

המהלך של יאיר לפיד: מזהיר את הערבים

יום הבחירות מתקרב בצעדי ענק ובמגזר הערבי נרשמת תרדמת מוחלטת כאשר מסקר לסקר מסתמן אחוז הצבעה נמוך במגזר. בשל כך מנסה לפיד לעורר את מצביעי המגזר ומזהיר מפני ממשלה שבה בן גביר יהיה שר

המהלך של יאיר לפיד: מזהיר את הערבים
יאיר לפיד ואחמד טיבי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לפי כל הסקרים שיעור ההצבעה בחברה הערבית בבחירות הקרובות עומד להיות נמוך במיוחד, ולא רק המפלגות הערביות צפויות להיפגע מכך - גם ראש הממשלה יאיר לפיד מבין שזה עשוי לסכן אותו ואת הגוש כולו.

בחדשות 'כאן 11' דווח כי חברי הכנסת של מפלגת 'יש עתיד' ושליחים מטעמו של לפיד עורכים בשבועות האחרונים חוגי בית רבים בחברה הערבית, בדגש על היישובים בצפון, בניסיון להעלות את שיעור ההצבעה. המסר: אם לא ליש עתיד - הצביעו למפלגות הערביות או למפלגות שבגוש לפיד.

איתמר בן גביר בכנסת. צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים.

אנשי 'יש עתיד' מנסים לשכנע את המצביעים הערבים הפוטנציאלים שממשלת השינוי עשתה למען החברה הערבית בשנה וחצי מה שנתניהו לא עשה במשך כל שנותיו כראש ממשלה. אם לא תצאו להצביע, הם מזהירים, חבר הכנסת איתמר בן גביר יקים ממשלה עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו - וזה יפגע בחברה הערבית לדבריהם.

יצוין כי לא מעט ערבים נשמעים אומרים כי דווקא ישמחו שבן גביר יכהן כשר לביטחון פנים כי אולי הוא יהיה זה שימגר את מעשי הרצח ברחוב הערבי.

בחירות לכנסת ה-25 יאיר לפיד המגזר הערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד