כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עלייה בניסיונות הפשיעה

בני ברק: ניצלו את המולת ערב החג וגנבו אופניים מפתח החנות

חוליית גנבי אופניים המוכרת לרשויות מכמה מקרי גניבה ברחבי בני ברק, נתפסה אמש על ידי מתנדבי ארגון 'השומרים' דקות ספורות לאחר ביצוע עבירה נוספת בזמן שהם מנסים להימלט | הם הועברו להמשך חקירה במשטרה, בתקווה שתושבי בני ברק יוכלו להעביר את החג בראש שקט יותר

בני ברק: ניצלו את המולת ערב החג וגנבו אופניים מפתח החנות
תפיסת החולייה צילום: דוברות השומרים ב"ב

אמש, בשעת לילה מאוחרת, בעוד התושבים טרודים בענייני החג או נמים את שנתם, התקבל דיווח במוקד ארגון השומרים על גניבת אופניים חשמליים מתושב בזמן ששהה בתוך אחת החנויות בעיר.

מתנדבים שעסקו באותה עת בסיורים באזור, קיבלו את הקריאה והגיעו תוך זמן קצר למקום כשהם מתחילים בסריקות אחר החשודים. לאחר מספר דקות זיהו המתנדבים את החשודים תוך כדי שהם עסוקים בהשמדת ראיות, ובסיוע מתנדבים נוספים השתלטו על החשודים שניסו להימלט.

 הגנבים שנתפסו // צילום: דוברות השומרים ב"ב

החשודים, שעל פי הודעת הארגון, בגילאי 17-18 תושבי העיר פתח תקווה. בכליהם נמצאו כלי פריצה מתקדמים ואמצעי תקיפה, הם הועברו לשוטרי הסיור במרחב דן לאחר שהודו במעשים.

מנכ"ל 'השומרים' חיים רוטר שב ומזהיר: "בימים עמוסים אלו שלפני החג, אנו רואים עלייה בניסיונות הגניבה. מתנדבי הארגון פרוסים ברחבי העיר על מנת למנוע תופעות מסוג זה. לא ניתן לאף גורם לפגוע באווירת החג של התושבים".

חוליית גנבים תפיסת גנבים השומרים בני ברק מתנדבי ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד