כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אחרי הגינוי של לפיד

שגרירות רוסיה נגד ישראל: "העלימה עין"

שגרירות רוסיה בישראל הוציאה תגובה לגינוי הישראלי על התקיפות באוקראינה ועקצה: "ראוי לשים לב, שלמרבה הצער, ישראל בחרה לשתוק במהלך שמונה שנים של התקפות טרור אוקראיניות מתמשכות על אזרחי דונבאס"  

שגרירות רוסיה נגד ישראל: "העלימה עין"
ולדימיר פוטין/יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

השגרירות הרוסית הגיבה הערב (שני) לגינוי הישראלי ושל ראש הממשלה יאיר לפיד לתקיפה הקטלנית במהלך החג בקייב.

"שמענו מילים של "גינוי חריף" מפי הגורמים הישראלים על התקפות רוסיה על האוכלוסייה האזרחית" של ערי אוקראינה" נמסר מטעם השגרירות. 

עוד נמסר כי "לפי משרד ההגנה של רוסיה, היום פתחו הכוחות הרוסים במתקפה מדויקת על מתקני השליטה הצבאית, התקשורת והאנרגיה של אוקראינה. ראוי לשים לב, שלמרבה הצער, ישראל בחרה לשתוק במהלך שמונה שנים של התקפות טרור אוקראיניות מתמשכות על אזרחי דונבאס".

"העלימה עין מהתקיפה הרצחנית האוקראינית האחרונה על שיירת פליטים באזור חרקוב, רציחות מפלצתיות של אזרחים בערים אחרות באוקראינה על ידי אזובים ניאו-נאצים, רצח אכזרי של עיתונאית רוסית דריה דוגינה, מתקפת טרור אוקראינית על גשר קרים, כמו גם פשעים רבים אחרים מחרידים של משטר קייב", לשון התגובה.

לפי שלטונות אוקראינה, עשרות בני אדם נהרגו ו-64 נפצעו בתקיפות של רוסיה בכמה מוקדים. נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי אמר על מוסקבה "יש לנו עסק עם "טרוריסטים", וטען שרוסיה מכוונת למערכת האנרגיה של אוקראינה ולאנשיה.

שגרירות רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד