ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
האורחים הופתעו

תיעוד בלעדי: הנכד של נתניהו סיים את הש"ס בבר המצווה

נכדו של ראש האופוזיציה נתניהו חגג בר מצווה בשכונת מאה שערים בירושלים ולתדהמת המשתתפים ערך באירוע גם סיום הש"ס. המלמד סיפר על התמדתו של הנער: "תמיד היה לומד בשעות ההפסקות, וכן לאחר הלימודים היה ממשיך את לימודו בבית המדרש ישועות יעקב בשכונת מאה שערים"

תיעוד בלעדי: הנכד של נתניהו סיים את הש"ס בבר המצווה
בר המצווה לנכדו של נתניהו צילום: מתוך הסרטון

בשעות הצהריים (שלישי) נערכה בשכונת מאה שערים בירושלים שמחת בר המצווה לבחור שמואל רוט, נכדו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בן לבתו נעה וחתנו הרב דניאל רוט. השמחה וקולות השירה נשמעו בכל השכונה.

השמחה הייתה כפולה, כשבאירוע, שתיעוד ממנו הגיע באופן בלעדי ל'בחדרי חרדים', הילד שמואל הפתיע את האורחים וערך סיום של כל הש"ס (גמרא) והוא בן 13 שנים בלבד.

חתן בר המצווה שמואל רוט נ"י לומד בתלמוד תורה דרכי שמואל מיסודו של הגאון מרן ר' שמואל אוירבעך זצוק"ל. המלמד בת"ת סיפר באירוע, כי הוא מלמד ילדים כבר עשר שנים ומעולם לא הכיר ילד שניחן בכישרון וגאונות כמו שמואל רוט.

עוד סיפר המלמד, כי שמואל היה מתמיד גדול, תמיד היה לומד בשעות ההפסקות, וכן לאחר הלימודים היה ממשיך את לימודו בבית המדרש ישועות יעקב בשכונת מאה שערים, כך גם בכל ימי החופש והצומות. את הש"ס שמואל החל ללמוד כשהיה בן עשר בלבד וכאמור היום בגיל 13 סיים את כולו.

בנימין נתניהו מאה שערים הרב שמואל אוירבעך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד