י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התגובה לנתניהו

מתחת לחסימה: שקד ממשיכה לסמן תפקידים

אחרי שהיו"ר הצהירה שתדרוש את משרד המשפטים, במפלגת 'הבית היהודי' ממשיכים להצהיר באיזה תיקים הם מעוניינים אם יכנסו לממשלה - בזמן שהם עדיין מתחת לאחוז החסימה לפי הסקרים: "אנחנו מכוונים לתיק החינוך" | שקד הגיבה לנתניהו: "אני 10 שנים מייצגת את המגזר"

מרכז הבית היהודי, ארכיון
מרכז הבית היהודי, ארכיון צילום: דוברות

במפלגת 'הבית היהודי' עדיין נלחמים במעבר אחוז החסימה אך אמש (שני) מועמדיה המשיכו להצהיר אילו תפקידים ידרשו במשא ומתן על כניסה לממשלה, אם יצליחו להיכנס לכנסת.

שקד, שמצהירה כי תיכנס רק לממשלה עם 'הליכוד', מנהלת קרב מול מפלגות מגוש הימין שטוענות כי היא צריכה לפרוש מהמרוץ כדי לא לבזבז קולות, אלא ששקד אומרת שתרוץ עד הסוף וכבר מודיעה על התפקידים שתדרוש מפלגה - המשפטים והחינוך.

במסגרת חוג בית שקיימו בגבעת שמואל, יו"ר המפלגה איילת שקד השיבה על רפורמת הבגרויות של שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, שגרמה לביטול הבגרות בתנ"ך והבטיחה שתפעל להחזרת הבגרויות "במקצועות ההומניים".

המועמד במקום השני מטעם המפלגה, ראש העיר יוסי ברודני, הוסיף על דבריה של שקד והצהיר: "אנחנו מכוונים לתיק החינוך". שקד, שהודיעה לפני מספר שבועות שתדרוש את תיק המשפטים, הוסיפה בהלצה: "הילדים שלי לא מוכנים שאהיה שרת החינוך, אנחנו צריכים לפתור את הסוגייה. יש את יוסי (ברודני), יש אותי".

בנוסף, שקד גם התייחסה לבליץ' של נתניהו, שבשבוע שעבר קיים כנס באותו עיר במטרה למנוע מצביעים מהציונות הדתית לתמוך בה, נגדה. "אני 10 שנים מייצגת את המגזר ואת צרכיו", הצהירה שקד ועקצה בתגובה להבטחה שלו כי יכניס את תקציב החינוך הממלכתי-דתי לבסיס התקציב: "הוא רק לא ידע שכבר הכנסנו".

איילת שקד בחירות לכנסת ה-25 יוסי ברודני הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד