כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"זה היה מזעזע"

מגיש החדשות האוקראיני: "אנחנו לא מפחדים"

מגיש המהדורה המרכזית של אוקראינה התראיין לתקשורת הישראלית וסיפר על התחושות לאחר המתקפה של רוסיה על הבירה האוקראינית: "זאת הייתה מתקפה אדירה, לדעתי הכי גדולה מאז תחילת המלחמה ב-24 בפברואר"

מגיש החדשות האוקראיני: "אנחנו לא מפחדים"
מתקפת הטילים על קייב צילום: שירותי החירום וצבא אוקראינה

ודים קולודיצ'וק, מגיש המהדורה המרכזית באוקראינה, מתייחס בראיון לתקשורת הישראלית לתקיפות של רוסיה על בירת מדינתו, קייב, אמש לפנות בוקר.

המגיש סיפר בראיון ל'חדשות 13': "זה היה מזעזע. זאת הייתה מתקפה אדירה, לדעתי הכי גדולה מאז תחילת המלחמה ב-24 בפברואר. הם פגעו במרכז העיר. זה המקום האהוב עליי, זה הפארק האהוב עליי, במרכז העיר".

קולודיצ'וק שיתף כי "הם גם פגעו בחברה קרובה שלי. היא הייתה שם באותו רגע במכונית. והם כמעט פגעו בעמיתה שלי, היא הייתה במקום הפגיעה 10 דקות לפני המתקפה. זה נורא". 

עם זאת, ביקש מגיש החדשות להראות ביטחון והתאמץ שלא לשדר חולשה: "אנחנו חזקים, אנחנו לא מפחדים כמו ביום הראשון למלחמה. הם לא יהרסו את כוח הרצון שלנו".

קולודיצ'וק סיפר כי אזרחי אוקראינה דווקא לא התקשו לשמור על שגרה, ואמר כי אף על פי שאזעקות רבות הופעלו במשך שעות, "אנשים עדיין עובדים, ממשיכים בשגרת היום שלהם. ראש הממשלה אמר שהיום או מחר יתקנו את כל הנזקים, זאת תוצאה טובה".

"כמו שאמרתי היינו מוכנים לזה, זאת לא הייתה הפתעה מוחלטת. זה היה עניין של זמן, אם זה לא היה קורה היום זה היה קורה מחר או בעוד כמה שבועות".

אוקראינה מגיש טלוויזיה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד