כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מבצע חילוץ חסר תקדים

עשרות מטיילים ישראלים חולצו בימים האחרונים

מבצע חילוץ נרחב נערך בצפון נפאל שהתרכז במנסאלו ומנאנג, שני מקומות פופולריים למטיילים. המבצע הסתייע במסוקים צבאיים ואזרחיים של עשרות מטיילים שנתקעו בנקודות שונות בשל סערת שלגים. הצוותים יישארו בשטח בימים הקרובים

עשרות מטיילים ישראלים חולצו בימים האחרונים
החילוץ בנפאל צילום: צוות מגנוס פספורטכארד

מבצע חילוץ חסר תקדים בנפאל של עשרות מטיילים שחולצו בימים האחרונים במאמץ משותף של חברות ישראליות 'מגנוס' ו'פספורטכארד', ומשרד החוץ.

במהלך 48 השעות האחרונות נערך מבצע חילוץ נרחב בצפון נפאל שהתרכז במנסאלו ומנאנג, מקומות מאד פופולריים למטיילים בסיוע מסוקים צבאיים ואזרחיים של עשרות מטיילים שנתקעו בנקודות שונות בשל סערת שלגים. ללא צפי לפתיחת הדרכים הוחלט על חילוץ תוך תעדוף מקרים רפואים דחופים שכבר הורדו מההרים - דוגמת שני מטיילים שנקלעו מתחת לסלע עם המדריכים והוגדרו במצב מסכן חיים.

במקום פועלים צוותי חילוץ של חברות ישראליות 'מגנוס' ו'פספורטכארד' יחד עם צוותים מקומיים מקומיים, וצוות מיוחד שהוטס מהארץ. זאת לצד הקונסולית והשגריר מטעם משרד החוץ, המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי, מוקד חברת הביטוח ושליחי חב"ד בקטמנדו ומנאנג.

הצוותים ישארו בשטח בימים הקרובים למתן מענה ולוודא כי כל המטיילים חוזרים ו/או ממשיכים את הטיול בביטחה לצד ניהול אירועי חירום בנקודות נוספות במדינה.

נפאל חילוץ מסוקים משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד