א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בישיבת הממשלה

שקד תוקפת: "הייתם שורפים את המדינה"

שרת הפנים תקפה את חברי הממשלה בישיבה על ההסכם עם לבנון וטענה כי היו מבקרים אם נתניהו היה מביא את אותו הסכם לפני הבחירות: "הייתם מדברים על חורבן הדמוקרטיה". היא הציעה לערוך הצבעה בכנסת: "לא הקשבתם לי בעניין מינוי מזוז וראיתם שצדקתי"

שקד תוקפת: "הייתם שורפים את המדינה"
לפיד בישיבת הממשלה צילום: ישי ירושלמי

שרת הפנים איילת שקד תקפה היום (רביעי) במהלך ישיבת הממשלה את השרים בעניין אישור ההסכם עם לבנון על גבול הימי, וקראה להביא אותו להצבעה בכנסת.

לפי הדיווח בחדשות 12, שקד, שנמנעה בהצבעה, ביקרה את חברי הממשלה על כך שיחסם לביקורת של האופוזיציה נובע מתוך פוזיציה, וטענה כי במידה ונתניהו היה מכהן כראש ממשלה ומביא את ההסכם לפני הבחירות - הם היו תוקפים אותו.

"אם נתניהו היה מביא את אותו הסכם שבועיים לפני בחירות ואתם הייתם אופוזיציה, הייתם שורפים את המדינה, עולים על בריקדות, קוראים לו ארדואן ומדברים על חורבן הדמוקרטיה", אמרה.

העיתונאית טל שלו מוואלה דיווחה כי שקד גם קראה להביא את ההסכם להצבעה במליאת הכנסת, ולא רק להניח אותו לח"כים, כדי שבג"ץ לא יתערב בעתירות שהוגשו על ידי ארגונים בימין.

לדברי שקד, "גם ברמה המשפטית זה יותר נכון לאשר בכנסת. אם הכנסת תצביע בג"צ לא יתערב. לא הקשבתם לי בעניין מינוי מזוז וראיתם שצדקתי. אם הייתם מקבלים את עמדתי למנות אותו מינוי זמני כל הפארסה הייתה נחסכת".

איילת שקד ההסכם הימי עם לבנון ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד