כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"ניצול משאבי המפלגה"

סיפור חייו: נתניהו מודיע למבקר 'הליכוד' - "אשלם הכל מכיסי"

בעקבות טענות לקידומו של ספרו החדש של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ברשתות החברתיות שלו וניצול ועשיית שימוש במשאבי המפלגה לצרכים אישיים באופן פסול, הודיע המועמד לראשות הממשלה כי יממן כל הוצאה הנובעת מקידום הספר

סיפור חייו: נתניהו מודיע למבקר 'הליכוד' - "אשלם הכל מכיסי"
ספרו החדש של נתניהו צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הביקורות על ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו כי הוא מקדם את ספרו באופן פסול על חשבון קמפיין מפלגת הליכוד לבחירות לכנסת ה-25, מטעמו הודיעו היום, כי הוא ישלם מכיסו כל הוצאה כספית הנובעת מקידום ספרו "סיפור חיי".

אתמול (רביעי), פנה מבקר הליכוד עורך הדין שי גלילי, במכתב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, וטען בפניו כי נעשה שימוש בפלטפורמות של מפלגת הליכוד על מנת לקדם את ספרו החדש, שיצא לאחרונה לאור. "לפתחי הגיעה תלונה מטעמו של עו"ד שחר בן מאיר, שעל פיה במסגרת סמכויותיך כיו"ר המפלגה, ניצלת ועשית שימוש במשאבי המפלגה לצרכים אישיים באופן פסול, וזאת בדרך של פרסום ספרך החדש בפלטפורמות ובתשתיות של המפלגה ברשתות החברתיות", נכתב בתחילתו של המכתב.

במכתבו הבהיר המבקר כי הנושא הגיע לפתחו מכיוונו של "איש שמאל", כהגדרתו: "יובהר, כי על אף שמדובר בתלונה שהוגשה מטעם אדם המזוהה עם "מחנה השמאל" –אשר אנשי ימין סולדים מדעותיו המדיניות, עדיין מעת שהגיע מידע מסוג זה לידיעתי בצירוף ראיות לכאוריות, שומה עליי לדון בתלונה, לשם שמירה על טובת המפלגה ויישום כללי המינהל התקין בגדרי התנהלותה".

הוא הבהיר כי שימוש מסוג זה, "למען מימוש צרכים פרטיים ואינטרסים אישיים", עלול לגרום להפרת אמונים מתוך ניצול משאבי המפלגה, למען צרכים אישיים ולא לטובתה של המפלגה. "במקרה שלהלן, צורפו לתלונה תדפיסים המעידים לכאורה על שימוש שנעשה בפלטפורמות של המפלגה (רכוש המפלגה), לשם פרסום הספר הפרטי שהוצא לאור מטעמך, ולפיכך, אבקש לקבל את תגובתך והסברך למתואר בעניין זה, טרם כתיבתי את ממצאי הביקורת עת בחינתי את התלונה לעיל", ציין.

כאמור, מטעמו של נתניהו הודיעו היום כי למרות חוות הדעת שקיבל נתניהו מיועמ״ש הליכוד ולפיה אין בעיה להתייחס לספר בחשבונות האישיים שלו הוא יספוג כל עלות הנובעת מקידום ספרו.

בחירות לכנסת ה-25 בנימין נתניהו סיפור חיי מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד