כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הדם נשפך כל יום"

מושל שכם מזהיר מפני המצב: "איבדנו שליטה"

מושל שכם טוען כי הרשות הפלסטינית איבדה שליטה על ארגון הטרור 'גוב האריות', שאחראי למספר פיגועים לאחרונה ומאשים את ישראל בהסלמה: "ניסיתי לגרום להם לבוא אלינו מתוך פחד על חייהם, כי חיסולם יכול לקרות בכל זמן"

מושל שכם מזהיר מפני המצב: "איבדנו שליטה"
פורעים ערבים צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

ברקע ההסלמה במזרח ירושלים, מושל שכם, אבראהים רמדאן, התראיין היום (חמישי) ל'כאן 11' וטען שהרשות הפלסטינית איבדה שליטה על תא הטרור "גוב האריות".

לדברי רמדאן, הרשות הפלסטינית כבר לא שולטת על תא הטרור, שאחראי על כמה מהפיגועים שהיו לאחרונה, וטוען כי זו אשמת ישראל. "אני חושב שאנחנו ברשות איבדנו את השליטה על 'גוב האריות', אני לא בטוח איך יימשך המצב, הדם נשפך כל יום", הוא אמר.

לטענתו, איבוד השליטה של הרשות על הקבוצה החמושה נובעת מכך שישראל לא אפשרה לה להתמודד באופן עצמאי מול "גוב האריות". הוא סיפר על הניסיונות של הרשות לפנות אליהם: "ניסיתי לגרום להם לבוא אלינו מתוך פחד על חייהם, כי חיסולם יכול לקרות בכל זמן. הם היססו". 

לדבריו, לאחר שכוחות הביטחון הרגו מחבל מ"גוב האריות" - הם סירבו להצעת הרשות. כאמור, בשבועות האחרונים, מה שהחל כקבוצה קטנה הפך לארגון "גוב האריות", תא הטרור שפועל בשכם והוציא שורה של פיגועי ירי בתקופה האחרונה.

ג'נין גוב האריות הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד