כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ברחבת ביתו בהר נוף

תיעוד: אלפים הקבילו את פניו של פוסק הדור

אלפים השתתפו במעמד הקבלת פני רבו אצל פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך בהשתתפות רבנים ואדמו"רים ובנוכחות חברי בד"צ העדה החרדית. צפו בתיעוד מסכם

תיעוד: אלפים הקבילו את פניו של פוסק הדור
הקבלת פני רבו אצל הגר"מ שטרנבוך צילום: דוד ארזני

אלפים השתתפו ביום חמישי בלילה במעמד הקבלת פני רבו אצל פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך בחצר ביתו בהר נוף, במעמד שנערך באופן ספונטני לאחר התראה והודעה של מספר שעות מראש לפני האירוע. 

המעמד נערך בהשתתפות רבנים ראשי ישיבות ודיינים, חברי בד"צ העדה החרדית, האדמו"ר מדושינסקיא, הגאון רבי נתן הכהן קופשיץ מרא דאתרא בית שמש, הגאון רבי מתתיהו דייטש מרא דאתרא רמת שלמה, ועוד.

את דבר הבד"צ מסר הגאון רבי יהודה פישר שליט"א שהרחיב על כך שפוסק הדור הגר"מ שטרנבוך הוא "גדול הדור" והחובה להקביל פני רבו ברגל מוסבת בכל דור ודור על גדול הדור.

במרכז המעמד שלח פוסק הדור את הסד"ד מטעם בד"צ העדה החרדית הרב יצחק שלמה בלויא הכריז משמו על החובה לפעול לגדור את פרצת חומות השבת, בעקבות התרחבות הפעלת תחבורה ציבורית בשבת  לאחרונה.

אנקדוטה מעניינת נרשמה במהלך ההכרזה, כאשר ה'ספרא דדיינא' הכריז על החובה להתחזק אצלנו בשמירת שבת, פוסק הדור העיר וביקש ממנו להוסיף כי מלבד הנחיצות הגדולה בחיזוק בשמירת שבת אצלנו, יש להניח דגש מיוחד על חובת המחאה בפרהסיה נגד חילולי השבת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאור דבריו הנחרצים של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, הוחלט בעדה החרדית כי בימים הקרובים יוכרז על סדרת פעולות למען כבוד השבת כפי שיפורסם לאחר המועד.

יצויין כי מביתו של פוסק הדור נמסר כי למרות שחל שיפור משמעותי במצב בריאותו הציבור מתבקש להמשיך להעתיר בתפילה לרפואתו השלימה של רבי משה בן דבורה.

 

 

הרב משה שטרנבוך הקבלת פני רבו ברגל הר נוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד