כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אני קרוע עליו"

איש התקשורת חושף למי יצביע: "יהיה רה"מ"

איש התקשורת אברי גלעד חשף בטורו כי החליט להצביע למפלגת "המחנה הממלכתי", אך לא בגלל העומד בראשה אלא בגלל אחד המועמדים מטעמה: "האיש הזה עוד יהיה ראש הממשלה. לא עכשיו, עוד עשור"

איש התקשורת חושף למי יצביע: "יהיה רה"מ"
פתקי הצבעה בקלפי צילום: אבי רוקח, פלאש 90

אברי גלעד, איש תקשורת שבעבר זוהה בשמאל ובשנים האחרונות חצה ימינה, סיפר בטורו בעיתון 'ישראל היום' כי הוא יצביע לשר התרבות חילי טרופר, שנמצא ברשימת המחנה הממלכתי.

"לא הקדשתי זמן לחשוב מי מהשלושה יהיה ראש ממשלה טוב יותר", כתב גלעד. "כל אחד מהם ראוי, תיאורטית, לכהן בתפקיד. אין לי סבלנות יותר לתרבות ההשחרה והביטול, תרבות שבה יש צדיקים גמורים ורשעים מוחלטים. אין באמת עולם כזה. לכל אדם יש יתרונות וחסרונות, וכשמציירים לי מישהו בצבע אחד אני יודע שזה פשוט שקר''.

"ובכלל, החלטתי לא להצביע לראש, ככה עושים כולם וזה מטרחן לי את הנשמה, אלא לאיבר אחר - לכליות. באופן מסורתי מתוארות הכליות במקורות כמקום המוסר, המקום שבו מסוננת הפסולת הרעילה מהגוף ומוצאת החוצה. ואם אני צריך לבחור מי מבין המועמדים לכנסת הבאה עלינו לטובה מגלם בדמותו את הכליות, זה סופר־קל - השר חילי טרופר הוא הבחירה שלי''.

הוא הוסיף, "אני עוקב אחר אמירותיו של שר התרבות והספורט גם בתחומי משרדו וגם כפוליטיקאי וכאדם, ומזהה איש שאני בטוח שאני רוצה לראות גם בכנסת הבאה בתפקיד שר - עדיף שר החינוך - ושהקול שלו בולט מבין כל הקולות המנסים לתפוס תשומת לב ולהתבלט בצלילותו, בענוותו, ברגישותו לזולת, כל זולת, ובחינניותו''.

גלעד לא נכנס לחישובי קואליציה: "אין לי השפעה על זה. כוחות השוק יחליטו. אני שם את סמן הלייזר שלי על חילי טרופר ואומר - האיש הזה עוד יהיה ראש הממשלה. לא עכשיו, עוד עשור, והוא יאחה מחדש את הקרעים. אני קרוע עליו. הלוואי שגם אתם''.

אברי גלעד חילי טרופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד