כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
החקירה קבעה

האישה נהרגה, הבעל במצב קשה: נרות השבת גרמו לשריפה הקטלנית

ביום שישי נספתה תושבת קרית טבעון בשריפה שפרצה בביתה | צוות חקירה מיוחד של כבאות והצלה קבע: השריפה - החלה בנרות השבת שהדליקה האישה | בעלה עדיין מאושפז במצב קשה

האישה נהרגה, הבעל במצב קשה: נרות השבת גרמו לשריפה הקטלנית
הדירה לאחר השריפה צילום: כבאות והצלה

חקירה של כבאות והצלה קבעה כי השריפה ביום שישי האחרון בקרית טבעון, שגרמה למותה של אישה בשנות ה-80 לחייה, נגרמה כתוצאה מנרות שבת שדלקו בבית המגורים שנשרף כליל. האישה שנספתה בשריפה, מאירה טל, תובא מחר (שלישי) למנוחות בבית העלמין בקרית טבעון. בעלה עדיין מאושפז בבית החולים במצב קשה.

השריפה אירעה סמוך לשעה 19:00 ביום שישי, זמן קצר לאחר כניסת השבת. לוחמי האש שהוזעקו למקום כיבו את השריפה וערכו סריקות מקיפות, במהלכן חולצה האישה במצב אנוש ובעלה במצב קשה. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותה של האישה בזירה.

מכבאות והצלה נמסר היום כי צוות חקירה מיוחד ממחוז חוף ומחוז דן, בהובלת רמ"ד חקירות מחוזי, אביגדור שטרן, ושיתוף חוקרי מז"פ של משטרת ישראל, קבע כי השריפה החלה מנרות שבת שהדליקה האישה. "אנחנו שבים וקוראים לציבור: היזהרו מאש דולקת ללא השגחה. הקפידו להדליק נרות בטווח ראייה ובמקום בטוח, הרחק מחפצים העשויים מעץ או מכל חומר שיכול להתלקח, וכמובן שהרחק מהישג ידם של ילדים", נמסר.

פרמדיק מד"א סאלח טבאש סיפר לאחר השריפה: "כשהגענו למקום ראינו עשן סמיך מהבית. גבר כבן 80 שחולץ היה בהכרה וסבל משאיפת עשן. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חמצן ופינינו אותו במצב בינוני ויציב להמשך טיפול בבית החולים. לאחר סיום פעולות הכיבוי נכנסו לבית וראינו אישה כבת 80 עם כוויות קשות בגופה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."

נרות שבת שריפה קרית טבעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד