א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הנסיבות נחקרות

התנגשות חזיתית: שני הרוגים בתאונת דרכים קשה

גבר ואישה נהרגו בתאונת דרכים ליד איבטין. אדם נוסף נפצע קשה מאוד | בתאונה היו מעורבות שתי מכוניות, שהתנגשו חזיתית | ההרוגים הם צעיר כבן 20, שמותו נקבע במקום, ואישה נוספת, כבת 40, שפונתה לבית החולים רמב"ם תוך כדי מאמצי החייאה, ומותה נקבע בבית החולים

התנגשות חזיתית: שני הרוגים בתאונת דרכים קשה
התאונה הקשה צילום: דוברות מד״א

תאונת דרכים קשה אירעה הערב (שני) בין שני כלי רכב בכביש 762, סמוך ליישוב איבטין שליד קריית אתא.

בתאונה הקשה נהרגו צעיר בן 20 ואישה כבת 40 בנוסף לגבר ג"כ כבן 40 אשר נפצע באורח אנוש.

התאונה הקשה/דוברות מד״א 

חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה קבעו את מותו של הצעיר במקום ופינו את הגבר והאישה במצב לא יציב לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של האישה.

כביש 762 נחסם לתנועה בשני הכיוונים בין צומת איבטין לצומת נופית, במקביל פתחו בוחני התנועה של המשטרה בחקירת נסיבות התאונה.

הפרמדיקים רוני הוקי וחנן זוהר וחובש רפואת חירום במד"א נתן שחר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. הרכבים היו קרועים ומפורקים לגמרי. צעיר שנפצע באורח אנוש שכב על הכביש מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". 

הם הוסיפו כי "גבר ואישה כבני 40 ששכבו בסמוך לרכב השני סבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים, חבישות וקיבועים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב קשה ולא יציב". 

כאמור מותה של האישה נקבע בבית החולים רמב"ם.

 

תאונת דרכים תאונת דרכים קשה הרוגים פצועים בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד