כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
התחבר לקיצוניים

הבית הלבן תוקף את טראמפ על "הערות אנטישמיות"

דוברת הבית הלבן אמרה כי טראמפ מעליב יהודים, וכי הנשיא לשעבר התחבר במשך שנים לקיצונים ודמויות אנטישמיות, היא הוסיפה שהיחסים בין ארצות הברית עם ישראל הם ברזל. לטענת טראמפ "יהודי ארה"ב לא שיבחו מספיק את מדיניותו"

הבית הלבן תוקף את טראמפ על "הערות אנטישמיות"
ג'ו ביידן/דונלד טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מזכירת העיתונות של הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, אמרה ביום שני כי דבריו של דונלד טראמפ בפלטפורמת המדיה החברתית שלו ביום ראשון היו אנטישמיות.

בתדרוך שלה לכתבים, אמרה ז'אן-פייר כי אמירותיו של טראמפ הן אנטישמיות ומעליבות "גם את יהודי אמריקה וגם את בעלות בריתנו הישראלים", אמרה. "אבל בואו נהיה ברורים כבר שנים שדונלד טראמפ התחבר לקיצונים ודמויות אנטישמיות, אנחנו צריכים לעקור את האנטישמיות בכל מקום. היא מרימה את ראשה המכוער. אנחנו צריכים לבטל את זה" אמרה. הדוברת ציינה כי ביחס לישראל, יחסי ארה"ב הם ברזל, ומושרשים בערכים ואינטרסים משותפים.

טראמפ כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' מתח ביקורת על יהודי ארה"ב ברשת החברתית שלו "Truth Social" וכתב כי "עליהם להתחיל לפעול ולהיות יותר כמו הישראלים, ולהעריך אותו". הוא גם כתב כי "הייתי כל כך פופולרי שהייתי יכול להיבחר לראש ממשלת ישראל".

מאז ייסד את הרשת החברתית החדשה שלו כתגובה לחסימתו ברשתות החברתיות, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ חזר להתבטא בחופשיות רבה וללא מעצורים. בסוף השבוע הגיעה תורה של יהדות ארה"ב לחטוף ביקורת מפי הנשיא לשעבר, שהעלה פוסט נגדה ברשתות החברתיות.

"אף נשיא לא עשה יותר ממני למען ישראל. עם זאת, באופן קצת מפתיע, האוונגליסטים הנפלאים שלנו מעריכים את זה הרבה יותר מהיהודים, במיוחד אלה שחיים בארה"ב", כתב טראמפ.

דברי הנשיא לשעבר טראמפ נגד יהדות ארה"ב מגיעים על רקע דיווחים ורמזים מצידו של טראמפ כי הוא עשוי להתמודד בעוד כשנתיים שוב בראשות הרפובליקנים לנשיאות ארה"ב.

 

דונלד טראמפ רשתות חברתיות ג'ו ביידן הבית הלבן בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד