י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הסוד לאריכות ימים

זוג בני 100 שנשואים 75 שנה: "תריבו כל יום"

זוג שנשואים במשך 75 שנים וחגגו לא מזמן יום הולדת 100, חושפים סוד לאריכות ימים ומתכון בטוח לנישואים מאושרים. "לריב כל יום ולשתות ויסקי". הוויכוחים היו אלה שעזרו לגבר,לדבריו, להישאר נשוי, אבל הוא לא חשף בדיוק על מה הם התקוטטו

זוג בני 100 שנשואים 75 שנה: "תריבו כל יום"
אילוסטרציה צילום: pexels

הנישואים הארוכים של הזוג הזה מבוססים על אהבה לוויכוחים: ג'וזפין ואלפרד ווטרפילד - שניהם בני 100 וחגגו לאחרונה את יום השנה ה-75 שלהם לנישואים - שמרו על הנישואים שלהם הודות לסכסוכים יומיומיים, כך אומר בנם. "הם אומרים שהסוד לנישואים מאושרים ולהגיע ל-100 הוא לריב בכל יום", אמר בנם של בני הזוג, אלן, בן ה-74, לרשת החדשות הבריטית "אקספרס". הוא הוסיף "הם כאלה, שום דבר רציני, רק ריב".

אלפרד, שבחודש הבא ימלאו לו 101, סיכם עם בנו שהוויכוחים היו אלה שעזרו לו להישאר נשוי לג'וזפין - אבל הוא לא חשף בדיוק על מה הם התקוטטו. "זה נדיר בימינו לראות נישואים נמשכים כל כך הרבה זמן, אז הם הבינו משהו נכון, וזה מקסים", הוסיף אלן. "יש קצת תקווה לכולנו".

הקשיש בן המאה הצהיר שהסוד לחייהם הארוכים של שניהם הוא משקה יומיומי. "לשניהם יש אלכוהול 'בייליס' כל ערב לפני שהם הולכים לישון", גילה הבן אלן. הוא גם טען שאביו שהוא עובד פלדה לשעבר אוהב גם הרבה סוגים אחרים של אלכוהול. "הוא גם אוהב וויסקי, זה המשקה שלו. למעשה יש לו צ'ייסר וויסקי ובירה כל יום עם ארוחת הצהריים שלו ואומר שזה עושה לו טוב", אמר הבן אלן.

אלפרד וג'וזפין - שניהם בריטים ומתגוררים במזרח מידלנדס, נפגשו ב-1938, השניים שרתו במלחמת העולם השנייה. הזוג התחתן ב-1947, ונולדו להם ארבעה ילדים. באפריל הם חגגו את יום הנישואים ה-75 שלהם, וג'וזפין ציינה את יום הולדתה ה-100 ב-4 באוקטובר.

אנגליה חיי נישואין זוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד