כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חמישה טיפים להכנת סרטי תדמית מנצחים

בראש ובראשונה, סרטי תדמית צריכים "לדבר" אותך ואת הערכים של העסק ובמקביל - לטוות את הקשרים הראשוניים והמשמעותיים עם הלקוחות שלך. באיזה משלב נבחר לפנות לקהל היעד? האם שימוש בסלנג נישתי נכון לעסק שלך בשלב זה, או שעדיף לפנות לקהל רחב יותר ובהמשך - לייצר שפה חדשה שתהיה מזוהה עם המותג שלך

חמישה טיפים להכנת סרטי תדמית מנצחים
סרטוני תדמית צילום: FREEPIK

לספר סיפור, לעורר השראה ולהניע לפעולה - סרטי תדמית הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית המיתוג של העסק שלך והאופן בו הוא נתפס בעיני קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך. אז אם העסק שלך עומד על סף פריצה, מגייס משקיעים או פשוט זקוק לדחיפה קטנה - סרטוני תדמית יכולים להיות התשובה. כדי לעודד אותך לעבור לשלב הבא בקידום העסק, ביקשנו מחברת Films for a change להרכיב לנו את הרשימה המנצחת להפקת סרטוני תדמית שעושים הבדל.

לתכנן את הפריים המקצועי ביותר

בעולם הקולנוע מכנים את ארגונו החזותי של הפריים וכל האלמנטים הכלולים בו במושג מיז-אנ-סצנה. כאשר מדובר בסרטון תדמית הלוכד את מהות העסק שלך בכמה עשרות שניות - ארגון הפריים מתחילתו ועד סופו בעל חשיבות מכרעת. מה זה בעצם אומר? שלכל צעד, תנועה, מבט אל המצלמה וזום זקוקים למירב תשומת הלב שלך. סרטוני תדמית מנצחים צריכים להיות כאלה הרותמים את הכלים העוצמתיים ביותר שיש לעולם הקולנוע להציע ולפעול למיצויים דרך הקריטריונים הבאים:

  • בחירת התאורה המתאימה לכל פריים
  • דיוק ועיצוב התפאורה שמלווה את הסרטון
  • תשומת לב לתנועת המצלמה והמשמעויות שניתן לחלץ ממנה

יצירת סטורי בורד לבחינת תרחישים

בין אם מדובר בפרסומת, סרטון תדמית או בסצנה מסרט באורך מלא, יצירת סטורי בורד מפורט תסייע לך לבחון הלכה למעשה את הרעיון, הטקסט והדימויים של הסרטון. בעזרת מספר פריימים מייצג התופס את הלך הרוח של הסרטון ניתן להבין האם המסר עובר, מהן נקודות החולשה בסרטון והאם בחרנו את מסגרת התפאורה המתאימה ביותר.

סרטי תדמית טובים יוצרים שפה

בראש ובראשונה, סרטי תדמית צריכים "לדבר" אותך ואת הערכים של העסק ובמקביל - לטוות את הקשרים הראשוניים והמשמעותיים עם הלקוחות שלך. באיזה משלב נבחר לפנות לקהל היעד? האם שימוש בסלנג נישתי נכון לעסק שלך בשלב זה, או שעדיף לפנות לקהל רחב יותר ובהמשך - לייצר שפה חדשה שתהיה מזוהה עם המותג שלך?

פחות זה בעצם יותר

זו אולי קלישאה מעט שחוקה, אך בעולם בו סרטי תדמית מציפים אותנו כצופים - Less Is More הוא עקרון שמומלץ להציב כנר לרגלינו.  מתוך מחקרים על התנהגות משתמשים ומדריכים רבים מספור ברחבי הרשת, הזמן המומלץ עבור סרטון נע בין 60-90 שניות במומצע. דיוק וזיקוק של הרעיונות המובילים והתמקדות במסר חד שעובר בזמן קצוב תחולל פלאים בסרטון. למעשה, זו הסיבה העיקרית שבזכותה מומלץ לבחור גורם חיצוני ומקצועי להפקת הסרטון ועבודה על התסריט.

גיוס פלטפורמות דיגיטליות לקידום

אחד מהטיפים החשובים ביותר אינם קשורים בהכנת הסרטון אלא במה שקורה לאחר שהוא מוכן. מציאת שיתופי פעולה עבור קידום הסרטון והעסק שלך יעזרו למסר להגיע רחוק יותר. גם אם העסק שלך עודנו בחיתוליו ושיתופי הפעולה אינם ממהרים להגיע, יצירת קשרים בין הפלטפורמות שכבר יצרת כמו עמוד עסקי בפייסבוק, יצירת טיזר באינסטגרם או פרסום בעמוד היוטיוב שלך יעשו את העבודה בשלב זה.

אלו היו חמישה טיפים על קצה המזלג של חברת Films for a change. כדי לשמוע עוד ולהבין כיצד ניתן לייצר תוכן תדמיתי וויזואלי בעל ערך מוסף, ניתן ליצור קשר עוד היום.

סרטוני וידיאו סרטונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד