ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
במחנה הממלכתי לועגים

בוקר אחרי התקרית: נתניהו מכריז "לא אלך עם גנץ"

לאחר התקרית אמש בה סירב נתניהו להיראות בפומבי יחד עם בן גביר, נתניהו מנסה להזים את הטענה שהוא מתכוון להקים ממשלה רחבה לאחר הבחירות, והכריז הבוקר כי לא ילך עם גנץ וסער ולא יקים ממשלה עם מי מגוש השמאל | במחנה הממלכתי הגיבו: בן גביר מצייץ וביבי מתנצל רק גנץ ימנע את סיוט נובמבר

בוקר אחרי התקרית: נתניהו מכריז "לא אלך עם גנץ"
נתניהו וגנץ במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מתייחס הבוקר באופן עקיף לתקרית המביכה אמש בכפר חב"ד בה סירב נתניהו לעלות לבמה כל עוד בן גביר  שם מאחר ועל פי הדיווחים יועצי נתניהו מנעו זאת בכדי לא לפגוע בסיכוי להקים ממשלה רחבה אחרי הבחירות. נתניהו הכריז הבוקר : "לפיד וגנץ הם שמאל, לא נלך איתם בשום דרך".

בסרטון שהופץ ברשתות אומר נתניהו: "אין פלא שאוסטרליה ביטלה את החלטתה להכיר בירושלים כבירת ישראל, כשגנץ אומר ש"יש מקום לבירה פלסטינית בירושלים" ולפיד אומר שהוא רוצה להקים מדינה פלסטינית".

נתניהו הדגיש שוב: "לפיד וגנץ הם שמאל. הליכוד לא ילך איתם לא ברוטציה ולא בשום דרך אחרת. הפעם מצביעי הליכוד לא נשארים בבית – כולם יוצאים להצביע מחל כדי שנקים ממשלת ימין ל-4 שנים עם השותפים הטבעיים שלנו - ש״ס, יהדות התורה והציונות הדתית".

חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיב לדברים וכתב בחשבון בטוויטר שלו: "יש חברי כנסת בליכוד שמנסים לסכסך והיו רוצים ממשלה עם גנץ, רק כדי שנתניהו ייכשל. זה לא יעזור להם כי מי שירכיב את הממשלה יהיה בנימין נתניהו, וזו תהיה ממשלת ימין חזקה שתשים את גנץ ולפיד באופוזיציה".

במחנה הממלכתי הגיבו באופן פחות ממלכתי ו‏צייצו בחשבון בטוויטר הרשמי של המפלגה: ''בן גביר רק מצייץ - וביבי רץ להקליט סרטונים בבהלה. למי שלא הפנים - בן גביר יהיה ראש הממשלה בפועל אם נתניהו ישיג 61''.

במחנה הממלכתי הדגישו את מסר הבחירות, ''בני גנץ הוא היחיד שיכול לשבור את גוש נתניהו. בני גנץ הוא היחיד שיכול להקים ממשלה ללא נתניהו שתמנע את סיוט נובמבר - וזה מה שנעשה''.

גנץ ביבי נתניהו בחירות לכנסת ה-25 איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד