כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
טיסת אימה

ציפור נכנסה למנוע של מטוס בגובה 30,000 רגל

נוסעים מבועתים נאלצו לנחות נחיתת חירום לאחר שציפור עפה לתוך מנוע של מטוס ג'מבו בגובה 30,000 רגל לאחר ההמראה מהית'רו בלונדון. "זה היה נורא לכולם. אף אחד לא ידע מה קרה ואז פרצה בהלה". המטוס נחת בשלום

ציפור נכנסה למנוע של מטוס בגובה 30,000 רגל
אילוסטרציה צילום: pexels

מטוס נאלץ לחזור לאחר שאחד ממנועיו הושבת אתמול (שני) בגלל ציפור שחדרה אליו בגובה 30,000 רגל. כבאים רבים המתינו על המסלול בזמן שמטוס של חברת 'יונייטד איירליינס' ביצע נחיתת חירום. אחד הנוסעים אמר: "זה היה נורא לכולם. אף אחד לא ידע מה קרה ואז פרצה בהלה".

טיסה UA883 המריאה לניוארק בניו יורק בשעה 8:10 בבוקר אתמול. המטוס היה מעל קו החוף של אזור אסקס באנגליה כאשר ציפור חדרה לתוך המנוע. המטוס נאלץ לבצע ביצע פניית פרסה פתאומית וחזר להית'רו בשעה 9:20 בבוקר שעון מקומי.

חברת 'יונייטד איירליינס' מסרה לעיתון ה'סאן' הבריטי בתגובה: "הצוות שלנו בלונדון הית'רו סיפק סיוע לטיסת יונייטד 883 ששבה להית'רו בעקבות פגיעת ציפורים. המטוס נחת בשלום והנוסעים ירדו כרגיל. אנו עושים מאמצים ללקוחותינו להשלים את הטיסה בהקדם האפשרי".

ציפורים מהוות איום על כלי טיס, במיוחד אם הם נבלעים במנוע. למרות ש-65 אחוז מהן אינן גורמות נזק חמור למטוסים, הן נחשבות לסיכון גדול לבטיחות הטיסה - ותמיד קטלנית עבור בעלי החיים המעורבים.

מטוס נחיתת חירום ציפור לונדון הית'רו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד