כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הנה זה בא

וואטסאפ תאפשר לערוך הודעות לאחר שנשלחו - כל הפרטים

וואטסאפ עובדת על הוספת אפשרות חדשה לעריכת הודעות לאחר שליחתן, כאשר בהודעה שנערכה יהיה סימון 'עריכה' |אפשרות העריכה תהיה זמינה לפרק זמן מוגבל של עד 15 דקות לאחר שליחתה

וואטסאפ תאפשר לערוך הודעות לאחר שנשלחו - כל הפרטים
ווטסאפ צילום: pixbay

וואטסאפ ממשיכה לשפר את האפליקציה: לאחר שאפילו הפלטפורמה השמרנית טוויטר הודיעה בתקופה האחרונה כי תוסיף אפשרות לעריכת ציוצים, נראה כי וואטסאפ החליטה ליישר קו מול אפליקציות ורשתות חברתיות אחרות ולאפשר למשתמשים שלה לערוך את הודעות הוואטסאפ לאחר שליחתן.

וואטסאפ 

האפשרות לערוך הודעות נחשבת בעבור משתמשים רבים כפיצ'ר מובן מאליו, כזה שכבר זמין באפליקציות ורשתות חברתיות שונות, בהן טלגרם, המאפשרת כבר היום למשתמשיה לתקן את ההודעות שלהם ולערוך אותן בצורה חופשית לאחר השליחה.

ע"פ הדיווח ב'gadgety' וואטסאפ עובדת על הוספת אפשרות חדשה לעריכת הודעות לאחר שליחתן, כאשר בהודעה שנערכה יהיה סימון "עריכה". בנוסף, נחשף כי אפשרות העריכה תהיה זמינה לפרק זמן מוגבל של עד 15 דקות לאחר שליחתה.

למעשה, הצעד החדש של וואטסאפ צפוי לפתור לרבים מאיתנו את הצורך ביצירת הודעות ההמשך, אותן משתמשים רבים כותבים כדי לספק תיקון להודעות בהן הופיעה שגיאת כתיב או כל שגיאה אחרת.

חשוב לציין כי פיצ’ר עריכת ההודעות בוואטסאפ עדיין נמצא תחת פיתוח, כך שלא ניתן לדעת מתי האפשרות החדשה תהפוך להיות זמינה בעבור כלל המשתמשים באפליקציה.

 

אפליקציה וואטסאפ דיגיטל אפליקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד