כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ברקע הבחירות הקרבות

עשור להקמה: רבבות מאנשי הפלג הירושלמי ישתתפו ב"בכנסיה הגדולה"

דריכות בפלג הירושלמי לקראת מעמד הכנסיה הגדולה שיתקיים ביום חמישי באולם הארנה. מנהיג הפלג הירושלמי ראש הישיבה הגר"א דויטש צפוי לשאת את הנאום המרכזי שיתכן ויכלול אמירות שונות המתייחסות לבחירות הקרובות

עשור להקמה: רבבות מאנשי הפלג הירושלמי ישתתפו ב"בכנסיה הגדולה"
הכינוס בארנה של הפלג הירושלמי לפני שבע שנים צילום: שלומי כהן

דריכות שיא בפלג הירושלמי לקראת המעמד האדיר "הכנסיה הגדולה - ועידת העשור" במלאת עשור להקמת תנועת בני תורה שיתקיים ביום חמישי הקרוב באולם הארנה בירושלים. בימי חול המועד התכנסה הוועדה המכינה במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי אשר הכהן דויטש כדי לקבל את הנחיותיו לקראת המעמד.

בפלג הירושלמי מעדכנים על שידור ישיר לאולמות מרכזיים ברחבי הארץ, כך גם על שידור חי שיעביר ללייקווד שבארה"ב. גולת הכותרת צפויה להיות משאו של מנהיג הפלג הירושלמי של בני תורה, ראש הישיבה רבי אשר הכהן דויטש.

האירוע הענק צפוי להתקיים בהשתתפות למעלה מרבבת אנשי הפלג הירושלמי ביום חמישי הקרוב בהיכלי הארנה בירושלים בראשות גדולי ישראל וראשי הישיבות. בשבועות האחרונים נמכרו כרטיסים למעמד ברחבי הארץ ולאחר שאזלו הכרטיסים מכלל המוקדים החליטו בפלג לקיים שידור ישיר באולמות מרכזיים בירושלים ובבני ברק. כמו כן האירוע כולו יועבר בשידור ישיר ללייקווד שבארה"ב.

גולת הכותרת של האירוע יהיה משאו של ראש הישיבה רבי אשר הכהן דויטש אשר בשיאו של המעמד צפוי לשאת את משא התקופה על העניינים הנוגעים להמשך דרכם של קהילת הפלג הירושלמי בכל רחבי הארץ.

הוועדה המכינה במעונו של ראש הישיבה הגר"א דויטש

באירוע צפויים להשתתף כאמור רבבות מציבור הפלג הירושלמי לאחר שנים רבות בהן לא התכנסו תחת קורת גג אחת ובפרט לאחר פטירת מייסד תנועת בני תורה מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבאך זצ"ל והתבססות קהילות הפלג הירושלמי בכל הריכוזים החרדיים כאופקים וירוחם בדרום ועד לטבריה וצפת שבצפון, בהם הקימו אנשי הפלג הירושלמי מוסדות לבנים ובנות ישיבות ובתי כנסת.

לפני כחודש התכנסו במרכז הארץ מאות גבאי קהילות מכל רחבי הארץ של הפלג לכינוס מרכזי שם הוכרז בהוראתו של מנהיג הפלג, ראש הישיבה רבי אשר הכהן דויטש על יציאה לדרך לקראת כינוס אדיר באולמי הארנה בירושלים, לאחר הכינוס נפתחו מוקדי קניית כרטיסים בכל רחבי הארץ, לאחר ביקוש שיא בשבועות האחרונים בימים האחרונים מעדכנים בפלג כי אזלו הכרטיסים למעמד ובשעות הקרובות יודיעו על אולמות מרכזיים ברחבי הארץ שם יועבר - בשידור חי המעמד כולו.

בערב החג עלו למעונו של מנהיג הפלג, ראש הישיבה רבי אשר הכהן דויטש, חברי הוועדה המכינה של הכינוס לקראת הישורת האחרונה ועדכנו את ראש הישיבה על כלל הפרטים הטכניים ולקבל הנחיות לקראת המעמד הקרב ובא.

כאמור, בפלג בירושלמי ממתינים בדריכות שיא לקראת האירוע ההיסטורי ומשאו של מנהיג הפלג מרן ראש הישיבה רבי אשר הכהן דויטש.

כינוס הכנה של נציגי הקהילות מכל רחבי הארץ

הפלג הירושלמי הרב אשר דויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד