י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נשארת בודדה במערכה

שקד הציעה דיל | בן גביר: "לא סומך עלייך"

שליח מטעם איילת שקד הציע לבן גביר דיל, לפיו שקד לא תסכים להיכנס לממשלה עם נתניהו ללא בן גביר והוא בתמורה לא יתקוף אותה עד הבחירות. בן גביר סירב: "איילת שקד היא לא פרטנרית לדילים"

שקד הציעה דיל | בן גביר: "לא סומך עלייך"
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושבת ראש 'הבית היהודי', שרת הפנים איילת שקד הציעה ליו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, דיל לפיו היא לא תסכים להיכנס לממשלה בלי בן גביר ובתמורה ביקשה מח"כ בן גביר שלא ייצא נגדה בגלל שאיננה עוברת את אחוז החסימה בסקרים.

ההצעה הועברה לבן גביר באמצעות מתווך בימים האחרונים, על רקע הרצון של גנץ להיכנס לממשלת נתניהו ולדחוק את בן גביר החוצה, אך ח"כ בן גביר דחה את ההצעה והעביר לשקד מסר לפיו: "אני לא סומך עלייך, את מעבירה קולות מימין לשמאל. בכל מקרה לא תעברי את אחוז החסימה ואין לי שום כוונה לעשות דיל נגד נתניהו יחד איתך".

בן גביר הבהיר למתווך כי "איילת שקד היא לא פרטנרית לדילים, ומי שיושבת עדיין בממשלה שנתמכת ע"י האחים המוסלמים, לא יכולה להיות פרטנרית לשום דבר".

בשבוע שעבר דווח כי בפגישתו עם שרה נתניהו, העלה בן גביר את סוגיית איילת שקד ותהה אם כדאי לסייע לה ומפלגתה לעבור את אחוז החסימה - וכך להבטיח לנתניהו 61 מנדטים. בתגובה שרה נתניהו הייתה מאוד תקיפה ו"השמיעה מילים לא נעימות".

הגברת נתניהו הבהירה כי שקד היא פוליטיקאית שאי אפשר לסמוך עליה והיא לא אמינה. לטענתה, אי אפשר לעזור לשקד לעבור את אחוז החסימה, כי ברגע האמת היא תחבור לשמאל.

 

איילת שקד איתמר בן גביר דיל בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד