ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אחרי דחיית ההצעה

לאור יום: מסתערבים עצרו חבר ב'גוב האריות'

הלוחמים, בשיתוף פעולה עם שב"כ, עצרו את חבר חוליית הטרור "גוב האריות" שפועלת באזור שכם ואחראית לרבים מהפיגועים שאירעו בגזרה בתקופה האחרונה

לאור יום: מסתערבים עצרו חבר ב'גוב האריות'
מסתערבים, ארכיון צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משותפת של לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש, שירות הביטחון הכללי וחטיבה מרחבית שומרון ביצעו הכוחות מעצר של המבוקש צהיב עאכף ג'מיל אשתייה, שמשתייך על פי החשד לחוליית הטרור "גוב האריות" שפועלת באזור שכם ואחראית לרבים מהפיגועים שאירעו בגזרה בתקופה האחרונה.

על פי מידע, הלוחמים, פשטו באור יום על חנות בכפר סאלם שבמרחב החטיבה ועצרו את המבוקש. החשוד הועבר לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

מוקדם יותר היום דיווח העיתון הסעודי א-שרק אל אווסט כי קבוצת הטרור "גוב האריות" דחתה הצעה ישראלית להניח את הנשק ולהסגיר את עצמם לרשות הפלסטינית, תמורת חנינה עבורם והתחייבות ישראלית להימנע מלתקוף או לעצור אותם.

לפי הדיווח, גורמים בתל אביב אישרו את קיומה של הצעה כזו, וטענו כי הרשות הפלסטינית עמלה על העברת ההצעה לצעירים לתת את נשקם ולשהות בכלא של הרשות לתקופה מסוימת בתמורה לחנינה, כשהם מסבירים לנוער כי "הכיבוש נחוש לחסל את פעילותכם, לחסל אתכם אחד אחד... אז תנו לנו להגן עליך מפני העריצות שלו".

 

גוב האריות מסתערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד