כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
משתחווים לטהרן

זלנסקי: "פנייתה של רוסיה לאיראן היא פשיטת רגל"

הנשיא זלנסקי בנאום לאומה האוקראינית אמר כי אוקראינה תמשיך להילחם: "לא משנה מה האויב מתכנן ועושה". הוא תקף את איראן כי מסייעת לרוסיה. "אוקראינה תגן על עצמה, פנייתה של רוסיה לאיראן לסיוע היא הכרה בפשיטת הרגל הרוסית"

זלנסקי: "פנייתה של רוסיה לאיראן היא פשיטת רגל"
זלנסקי בנאום לאומה צילום: נשיאות אוקראינה

נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי נאם לאומה האוקראינית כמו שהוא עושה מתחילת המלחמה, ואמר כי "הקרב על חיים נורמליים לעמנו נמשך". זלנסקי אמר, כי "היו התקפות רוסיות חדשות נגד מערכת האנרגיה שלנו. חלק מהמל"טים והטילים הופלו. שוב תודה על כך ללוחמי הנ"מ שלנו, חילות האוויר שלנו. בפרט, חטיבת טילי הנ"מ ה-138 של דנייפרו להפלת ארבעה מטוסים, גם למגני השמיים האחרים שלנו יש תוצאות טובות. בחרסון הופל מטוס תקיפה רוסי Su-25" אמר.

הוא הודה "לכל מי שעוזר לנו בהגנה נגד מטוסים ונ"ט. לדוגמה, המערכת הגרמנית הוכיחה את עצמה היטב - זוהי מערכת ממש יעילה. אנו עובדים עם שותפים כדי לספק עוד יותר הגנה לשמיים האוקראינים" אמר.

עוד אמר "עלינו לזכור שעצם פנייתה של רוסיה לאיראן לסיוע כזה היא הכרה של הקרמלין בפשיטת הרגל הצבאית והפוליטית שלו. במשך עשרות שנים הם הוציאו מיליארדי דולרים על התעשייה הצבאית שלהם, ובסופו של דבר הם הלכו להשתחוות לטהרן כדי להשיג מל"טים וטילים פשוטים למדי".

ולדימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד