ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"הוא עושה רק רעש"

עימות חריף בגוש: הח"כ החרדי מול בן גביר

יום הבחירות מתקרב והקרב על הקולות מתחמם. עימות בתוף גוש הימין-חרדים בין ח"כ יעקב אשר לח"כ איתמר בן גביר על רקע ניסיונו של האחרון לגרוף קולות חרדיים ולנגוס בכוחה של 'יהדות התורה'

עימות חריף בגוש: הח"כ החרדי מול בן גביר
יעקב אשר / איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

13 יום לבחירות: עימות בין חבר הכנסת יעקב אשר לח"כ איתמר בן גביר במטרה למנוע זליגת קולות חרדים ל'עוצמה יהודית'. ח"כ אשר האשים את בן גביר בתעלולי יח"צ כדי לגרוף קולות, ב'עוצמה יהודית' התגוננו "אשר מתוסכל מהתנהגות גפני".

בראיון הערב (רביעי) תקף את בן גביר ותהה: "איזה חוק הוא קידם למען החרדים? הוא עושה רק רעש, זה עובד רק על מי שאוהב אקשן. גם בנט הגיע לערים חרדיות בקורונה, מה זה נתן?". לדבריו, "הבלאגן של בן גביר עוצר מחבלים? אם יציעו לו את עצירת גזירת המעונות או כרטיסיית קבע להר הבית, ברור מה הוא יבחר".

ב'עוצמה יהודית' התגוננו ואמרו: "חבל שחבר הכנסת אשר יורה בנגמ"ש. הלחץ שלו לא נובע מעליית ח"כ בן גביר להר הבית, אלא ממה שגפני עשה הבוקר במפגש עם בני גנץ. גם ח"כ אשר מתוסכל מהתנהגות גפני. המנדטים של עוצמה יהודית היו תמיד האצבעות הנוספות של הציבור החרדי בכנסת, וכך יהיה גם בכנסת הקרובה - ביתר שאת".

בלשכת אשר הוסיפו ותקפו את בן גביר: "קשה לבן גביר לעכל את האמת הברורה על ההבדל החד בין האג'נדה הלאומנית והמתלהמת שלו לגישה החרדית הכפופה רק לדעת תורה. ואם כבר מדברים על ירי בנגמ"ש".

"טוב יעשה בן גביר אם יטפל קודם כל בירי שהוא מחולל בנגמ"ש של הגוש מול הליכוד ונתניהו, גם בפרובוקציה בכפר חב"ד וגם בפרסום תכניות מתלהמות ערב בחירות. הציבור החרדי כולו מציית רק לדעת תורה ולא הולך פתי אחרי תעלולי יחסי ציבור", כך בלשכת אשר.

יעקב אשר איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25 עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד