כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
מבטלת כמחצית מהמבצעים

מכה קשה לצרכנים: תתכוננו לשלם יותר על מוצרי אסם

אסם מבטלת כמחצית מהמבצעים הקבועים וחלק מהמוצרים שלה מתייקרים | המוצרים שנשלם עליהם בשל ביטול המבצעים הם גם המוצרים הנקנים ביותר של אסם: קרקרים, פתיתים, פסטה, קטשופ, סלטים וביסקוויטים | תגובת אסם:"המבצעים ברשתות השיווק השונות משתנים מעת לעת"

 מכה קשה לצרכנים: תתכוננו לשלם יותר על מוצרי אסם
חברת אסם צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יוקר המחיה ממשיך להשתולל: אסם מבטלת כמחצית מהמבצעים הקבועים וחלק מהמוצרים שלה מתייקרים - כך פורסם אמש (רביעי) לראשונה ב"חדשות 12".

כזכור, אסם תכננה עד לפני כמה חודשים העלאות מחירים וביטלה אותן בשל מחאה גדולה נגדה, כעת נקטה החברה בטריק שיגרום לכם לשלם יותר וזאת מבלי להצהיר על "עליית מחירים".

ע"פ הדיווח של 'חדשות 12', רשתות השיווק השונות הבחינו כי בעדכון לרשתות השיווק על המחירונים החדשים לחודש נובמבר חלה הפחתה משמעותית במבצעים, עובדה שחסכה לחברה את הסיכון מחרם צרכנים נוסף בשל העובדה כי נמנעה לעלות מחירים באופן רשמי, אך בפועל הצרכן כאמור ישלם יותר ממה ששילם בחודש הקודם.

יש לציין כי המוצרים שנשלם עליהם בשל ביטול המבצעים הם גם המוצרים הנקנים ביותר של אסם: קרקרים, פתיתים, פסטה, קטשופ, סלטים וביסקוויטים.

תגובת אסם לפרסום: "לאסם נסטלה ישנם עשרות מבצעים ברשתות השיווק השונות המשתנים מעת לעת. כבר בראשית חודש פברואר אסם נסטלה הודיעה על ביטול עליית המחירים".

 

 

 

מאבק צרכנים חרם התייקרות אסם יוקר המחיה סופרמרקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}