כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כסף על הרצפה

מבצע ההנחות בהוצאה לפועל: "אנשים מחקו מיליונים מהחובות שלהם"

רשות האכיפה והגבייה מסכמת את מבצע הנחות הגבייה שיזמה בהוצאה לפועל מתחילת יולי עד ה- 22 בספטמבר 2022 | בין היתר נסגרו למעלה מ 2,500 תיקים בהוצאה לפועל שערכם הכספי ערב המבצע עמד על 120 מיליון ש"ח | החברות הגדולות שנרתמו למבצע ניאותו במסגרתו לתת הנחות משמעותיות לחובות, שהחלו ב-40% הנחה לרבות אפשרויות פריסה נרחבות

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: פיקסביי

מבצע הנחות הגבייה החד פעמי עם הגופים הגדולים בהוצאה לפועל, שיזמה רשות האכיפה והגבייה, הסתיים ביום ה-22 בספטמבר, וכעת הרשות מסכמת את העשייה המשמעותית בשלושת החודשים האחרונים.

החברות הגדולות שנרתמו למבצע ניאותו במסגרתו לתת הנחות משמעותיות לחובות, שהחלו ב-40% הנחה לרבות אפשרויות פריסה נרחבות.

החברות והגופים שלקחו חלק במבצע הנחות הגבייה: בזק, ישראכרט, ישראכרט מימון, פרימיום אקספרס, מקס איט אשראים, מקס איט פיננסים, איי די אי ביטוח ישיר, מנורה, תנובה, זאפ גרופ, בנק מזרחי טפחות, בנק יהב, הבנק הבינלאומי, א.ק.ש כרטיסי אשראי, אוצר החייל, פועלי אגודת ישראל, בנק אינווסטק, בנק מסד, חברת עורכי דין פדר, מימון ישיר, כלל חברה לביטוח, כלל מימון אשראי צרכני, אס אר אקורד.

יש לציין כי רשות האכיפה והגבייה פעלה ליידע את כל החייבים על מבצע הנחות הגבייה, ובמסגרת זו שלחה מכתבים, הודעות טקסט ופנתה גם בשיחות יזומות אל ציבור החייבים, על מנת להגביר את חשיפתם לאפשרות החד פעמית הכלולה במבצע ההנחות. לחייבים נתנה האפשרות לשלם את החובות בהנחות אלה, מרחוק - במוקד הטלפוני או באתר האינטרנט של רשות האכיפה והגבייה, ולחלופין באמצעות זימון תור לגיבוש הסדר תשלומים באותן הנחות, בכל לשכות ההוצאה לפועל ברחבי הארץ.

רשות האכיפה והגבייה ערכה 53,000 שיחות יזומות לחייבים במסגרת המבצע. מתחילת חודש יולי ועד לסיום המבצע נסגרו למעלה מ 2,500 תיקי הוצאה לפועל של הגופים המשתתפים במבצע, הושגו 4,570 הסדרים לפריסת החוב לתשלומים ונסגרו למעלה מ 2,500 תיקים בהוצאה לפועל שערכם הכספי ערב המבצע עמד על 120 מיליון ש"ח.

 מנהל רשות האכיפה והגבייה, אורי ולרשטיין, ציין, כי: "מטרת המבצע המיוחד שהוחלט לקיימו בקיץ 2022 ובשנת השמיטה - לסייע לזוכים ולחייבים להגיע להסדרי תשלום סופיים ויעילים, ולסגירת תיקי חובות ישנים וחדשים הפתוחים במערכת ההוצאה לפועל. הירתמות נושים גדולים לטובת ציבור החייבים בישראל אינה מובנת מאליה והיא צעד משמעותי בתרומתן של החברות האלה, למאמץ הציבורי והחברתי המשותף בהתמודדות עם יוקר המחייה. אני מברך על האמון שנתנו 23 החברות שהשתתפו במבצע ברשות האכיפה והגבייה, ושמח שאלפי חייבים וחייבות יתחילו את השנה החדשה ללא חובות בזכות מבצע גבייה משמעותי זה".

 

הנחות הוצאה לפועל הסדרי חוב תשלומים מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד