כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בלי בושה

החוליה גנבה רכב בבעלות אישה עם מוגבלות פיזית

כתב אישום הוגש נגד חוליית גנבי רכבים שנעצרו ע״י שוטרי מחוז ירושלים בשעת מעשה, לאחר שגנבו, בין היתר, רכב השייך לאשה עם מוגבלות פיזית

החוליה גנבה רכב בבעלות אישה עם מוגבלות פיזית
אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

בתקופה האחרונה התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בעקבות חוליית גנבי רכבים שהתמקדה בגניבת רכבים מסוג ״מזדה״ שפעלה בעיקר באזור ירושלים. 

החקירה התפתחה בעקבות מעצר של חשוד (קטין, תושב כפר עקב) ע״י היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם שנתפס ברכב גנוב בראשית החודש ובסיום חקירתו הוגש נגדו כתב אישום והרכב הגנוב שנתפס הושב לבעליו.

בתאריך 6.10 בעקבות חקירה סמויה של בלשי ימ״ר ירושלים נעצרו בשעת מעשה חולייה של ארבעה גנבי רכבים (שניים מהם פלסטינים שוהים בלתי חוקיים, ושניים נוספים תושבי מזרח ירושלים, בגילאי 18-24). החשודים נתפסו בכבישי ירושלים בשעת מעשה, לאחר שגנבו רכב ונסעו בו וברכב מוביל, רגע לפני שהועבר לאיו״ש. 

הרכב שנגנב נתפס והושב לבעליו - אשה עם מוגבלות פיזית. כלי הפריצה שנתפסו/משטרת ישראל 

בעת מעצרם של החשודים איתרו השוטרים ברשותם כלי פריצה, מחשב רכב, מפתח משוכפל ואמצעים נוספים ששימשו את החשודים בפריצה לרכב וגניבתו.

ארבעת החשודים נעצרו לחקירה בימ״ר ירושלים ומעצרם הוארך מעת לעת. במהלך החקירה חשפו חוקרי המשטרה כי החולייה הייתה מעורבת בשלושה מקרים נוספים של גניבות רכב מאזור ירושלים בתקופה האחרונה.

עם סיום החקירה ולאחר שגובשה נגדם תשתית ראייתית לביצוע ארבעת מעשי הגניבה, אתמול (רביעי) הוגשו בבימ״ש כתבי אישום ע״י יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים נגד ארבעת החשודים עם בקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

ממשטרת ישראל נמסר כי תמשיך להיאבק בנחישות בעברייני הרכוש וגנבי הרכבים, ולפעול למיצוי הדין עמם לשמירת בטחונו ורכושו של הציבור

 

נכות גנבים תפיסת גנבים חוליית גנבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד