ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"לא אנהל מו"מ עם נתניהו"

גנץ נגד לפיד: "אין לו יכולת להרכיב ממשלה"

גנץ יצא הערב נגד ראש הממשלה לפיד ואמר כי אין לו סיכוי להרכיב ממשלה אחרי הבחירות. "גם יאיר לפיד יודע שאין לו יכולת להרכיב ממשלה אחרי הבחירות" | עוד אמר: "אני לא אשב עם נתניהו בשום תרחיש ולא אנהל איתו משא ומתן"

גנץ נגד לפיד: "אין לו יכולת להרכיב ממשלה"
יאיר לפיד ובני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יו"ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון בני גנץ כינס הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים, במהלכה תקף את ראש הממשלה יאיר לפיד ואמר כי אין לו את הסיכוי להרכיב ממשלה לאחר הבחירות.

בתחילת דבריו גיבה גנץ את חיילי צה"ל ברקע התקיפה מצד מתנחלים הבוקר: "בימים האחרונים, מתנהל מסע אלים של פוליטיקאים חסרי אחריות וחסרי ניסיון, ובראשם בן גביר וסמוטריץ', שבהתנהלותם והתנהגותם גורמים להצתת השטח, לעידוד בפועל של פשיעה לאומנית, לתקיפת חיילי צה"ל ואנשי משטרה וכוחות ביטחון, ולפגיעה ברכוש ובתושבים פלסטינים. זהו קו שבר", אמר.

גנץ האשים כי "יש מפלגות מימין ומשמאל, שיש להן אינטרס לרמוז שאני אשב עם נתניהו, משום שהמחנה הממלכתי היא המפלגה היחידה שיכולה לפרק את גוש נתניהו, ולהקים ממשלה רחבה ויציבה", טען.

בדבריו, תקף גנץ את ראש גוש מחנה 'רק לא ביבי' ואמר כי "גם יאיר לפיד יודע שאין לו יכולת להרכיב ממשלה אחרי הבחירות". לצד זאת אמר כי "את האמת יש להגיד - אני לא אשב עם נתניהו בשום תרחיש ולא אנהל איתו משא ומתן. הוכחתי זאת".

"אני מקווה שגם לפיד וראשי המפלגות האחרים בקואליציה, רואים את הדברים עין בעין. אני מצפה מהם להתחייב שינהגו באותו האופן ולא ינהלו משא ומתן עם נתניהו. לא באופן ישיר, ולא באופן עקיף דרך חברים ואנשי עסקים", דרש גנץ.

בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד