י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
12 ימים לבחירות

סקרים: גוש נתניהו נע בין 60-62 מנדטים | גנץ עוקף את סמוטריץ'

מהסקרים שפורסמו הערב בשלוש מהדורות החדשות, ניתן ללמוד על מגמת התחזקות לגוש הימין שזוכה בסקרים בין 60-62 מנדטים. באחד מן הסקרים מפתיעה מפלגת "המחנה הממלכתי" של גנץ שעוקפת את "הציונות הדתית" של בן גביר וסמוטריץ' והופכת למפלגה השלישית בגודלה

סקרים: גוש נתניהו נע בין 60-62 מנדטים | גנץ עוקף את סמוטריץ'
פתקי הצבעה בקלפי צילום: אבי רוקח, פלאש 90

שלושה סקרים פורסמו הערב (חמישי), 12 ימים לבחירות לכנסת ה-25. לפי הסקר שמפרסם ערוץ 14, לו הבחירות היו נערכות היום גוש הימין היה מנצח את הבחירות ובנימין נתניהו היה מרכיב את הממשלה. נתון נוסף ומעניין בסקר: המחנה הממלכתי עוקפת את הציונות הדתית והופכת למפלגה השלישית בגודלה.

לפי הסקר, הליכוד עולה ל-34 מנדטים, ואחריו יש עתיד שנחלשת מסקר קודם ל-23 מנדטים. המחנה הממלכתי עם 13 ואילו הציונות הדתית עם 12 מנדטים. ש"ס עם תשעה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. עוד עולה כי ישראל ביתנו מקבלת שישה מנדטים, העבודה, מרצ, רע"מ וחד"ש-תע"ל בתחתית עם ארבעה מנדטים. הבית היהודי נותרת מתחת לאחוז החסימה, אולם היא נחלשת ויורדת ל-1.9 אחוז מהקולות. בל"ד גם היא מתחת לאחוז החסימה אולם היא מתחזקת ועולה ל-2.1%. בתמונת הגושים - הגוש בראשות נתניהו עומד על 62 מנדטים.

בסקר חדשות 12 הליכוד שומר על כוחו מסקר קודם ומקבל 31 מנדטים, יש עתיד אחריו עם 24 מנדטים. הציונות הדתית בסקר זה היא המפלגה השלישית בגודלה עם 14 מנדטים, המחנה הממלכתי לאחר מכן עם 11 מנדטים, ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה.

ישראל ביתנו מקבלת בסקר חדשות 12 שישה מנדטים, וכך גם העבודה. בתחתית מרצ עם חמישה מנדטים ורע"מ וחדש-תע"ל עם ארבעה מנדטים. בתמונת הגושים, התיקו הפוליטי נמשך כשגוש נתניהו ניצב על 60 מנדטים מול 56 מנדטים בגוש הנגדי (המפלגות המרכיבות את הקואליציה הנוכחית).

בסקר חדשות 13 הליכוד עם 32 מנדטים, יש עתיד מתחזקת מסקר קודם עם 26 מנדטים. הציונות הדתית עם 12 מנדטים, המחנה הממלכתי לאחר מכן עם 11 מנדטים. ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה.

עוד עולה כי ישראל ביתנו מקבלת חמישה מנדטים, וכך גם העבודה ומרצ. בתחתית רע"מ וחדש-תע"ל עם ארבעה מנדטים. בל"ד מתחזקת ל-2.5% ונותרת מחוץ לאחוז החסימה, שקד נחלשת ל-1.9%. תמונת הגושים דומה לחדשות 12 כשגוש נתניהו ניצב על 60 מנדטים מול 56 מנדטים בגוש הנגדי.

בחירות לכנסת ה-25 סקר מנדטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד