ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אביו של הח"כ

דיין האמת: הרב אהרן אשר ז"ל נפטר בגיל 96

בשבת קודש נפטר לבית עולמו בשיבה טובה הרב אהרן אשר ז"ל מוותיקי העיר רמת גן ובני ברק והוא בן 96 בפטירתו. אביו של ח"כ יעקב אשר מ'דגל התורה'. מסע הלוויה יתקיים הערב בבני ברק לסגולה בפתח תקווה

דיין האמת: הרב אהרן אשר ז"ל נפטר בגיל 96
הרב אהרן אשר ז"ל צילום: מוטי גרין

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק הלך לעולמו בשבת קודש בשיבה טובה, הרב אהרן אשר ז"ל והוא בן 96 בפטירתו. 

בליל שבת לא חש בטוב ופונה מביתו בבני ברק לבית החולים, שם הידרדר מצבו ובשבת בבוקר השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. 

המנוח ז"ל נולד בשנת תרפ"ו ברוזוודוב שבפולין לאביו ר' משה ז"ל ולאמו מרת מינדל ע"ה. 

היה מוותיקי הקהילה החרדית בעיר רמת גן שם התגורר במשך עשרות שנים והיה מקורב לרב העיר דאז הגאון רבי צבי מרקוביץ זצ"ל והיה משתתף בשיעוריו. ברמת גן היה מחשובי מתפללי ביהכנ"ס 'סיני' בעיר שם שימש גם כבעל תפילה נודע ומיוחד. 

ר' אהרן ז"ל היה דמות מיוחדת שכל חייו היו חטיבה אחת של מסירות נפש לתורה ומצוות וכך גידל וחינך את צאצאיו. כל חייו היו במשא ומתן באמונה, אהב תורה ולומדיה, איש משפחה, נעים לבריות ומאיר פנים לכל אדם. 

כך גם שעבר לעיר בני ברק היה מקפיד על שיעורים תמידים כסדרם בבית הכנסת הגדול וכן בבית הכנסת מוהליבר שם קבע את מקום תפילתו. הקפיד על השתתפות בכמה שיעורי תורה מדי יום, בפרט מאז יצא לפנסיה, וזכה לסיים את הש"ס כמה פעמים.

בכל מערכת בחירות היה יוצא להצביע במסירות, כך גם במערכות האחרונות היה יוצא מלווה בבנו ח"כ יעקב אשר, למרות גילו המופלג לקיים את הוראת גדולי ישראל. 

בחייו שיכל את בנו הגדול ר' אברהם אשר ז"ל שנפטר באורח פתאומי בשנת תשע"ט. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, את רעייתו מרת טובה שתחי', בניו הרב פנחס אשר, וח"כ יעקב אשר מ'דגל התורה', נכדים וצאצאים רבים.  

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת בראשית) בשעה 22:00 מביתו ברחוב ניסנבוים 12 בבני ברק, דרך בית הכנסת מוהליבר, בדרכה לבית העלמין סגולה בפתח תקווה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

יעקב אשר הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד